Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #26 Skrevet 27. februar 2014 Stylisten hadde fri den kvelden jeg havnet på føden Endte da opp med hårstrikk, sykehusskjorte, nettingtruse og sokker tror stylister hadde blitt imponert over antrekket. Mannen flirte godt men var redd for å bli slått ihjel så han lo ikke høyt. Anonymous poster hash: 94bc8...bec
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #27 Skrevet 27. februar 2014 En rosa cubus genser, et sort hårstrikk, sort bh, og desverre masse sminke... Truse og bukse forsvant etter hvert, gikk rundt og labba i sexy sykehustruser med bind pga fostervann som lakk. Fødselen var hektisk, bare 2 timer, så trusa forsvant og alt sto på gløtt etterhvert. De første bildene av meg og babyen er helt forjævlige, all den svarte sminken klina ut over hele trynet pga svette og at jeg hadde gnidd meg i trynet. Neste gang føder jeg uten sminke!!!!!! Anonymous poster hash: d646c...37b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #28 Skrevet 27. februar 2014 Blå sykehusskjorte Tube-bh Håret i en slags topp som endte i nakken :-p Perleøredobber Ingen sminke helsigvis! Anonymous poster hash: 83ad8...d03
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #30 Skrevet 27. februar 2014 Nr. 1: bh, singlet, giftering, løst hår, sminkeløs og briller. Nesten bukse og truse også, men fikk det av i siste liten Nr. 2: giftering og linser Mascara og fletter denne gangen. Må poengtere at nakenheten kom av en barnepleier som absolutt skulle ha av meg klærne og på sykehusskjorte til tross for at jeg kom inn med pressrier. Når hun hadde fått av klærne var jeg så irritert at jeg nektet å ta på meg skjorta Anonymous poster hash: 32a1d...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå