Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Nr 1. Hvordan orker dere å jobbe fullt og hvor jobber dere? Nr 2. Hvor lenge etter endt utdannelse fikk du lederstilling? Anonymous poster hash: 816cc...cc3
SuperFries Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Jeg elsker å jobbe, så det er ikke et ork. Det er mer slitsomt å gå hjemme dagen lang uten noe å bryne seg på. Fikk stilling som mellomleder 4,5 år etter endt utdanning. Jobber på sykehjem.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Jobbet 100% turnus før vi fikk barn. Sykehus. Jobbet i 7 år før jeg fikk lederstilling. Er nå tilbake i turnus, i 75%. Anonymous poster hash: cb6e8...d8b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Jobber 100%, ikke turnus, men må inn på kveld/helg ved behov. Elsker å jobbe, så det går bra! Selv om jeg av og til dras mellom jobb/hjem så går det som regel i orden. Jobber i reiseliv. Avdelingsleder. Anonymous poster hash: c261f...87b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Jeg bare ser det som ufattelig slitsomt å få til alt hjemme samtidig som jeg skal yte max på fulltid på jobb...Jeg innehar en 60% som hjelpepleier og føler det er forventet at jeg skal jobbe fullt på sykehuset når jeg nå snart en ferdig spl. Minste er bare 18 mnd og skolen har tatt så mye tid at jeg har mest lyst til å forsette med 60 % natt og roe helt ned.... Anonymous poster hash: 816cc...cc3
SuperFries Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Du velger da vel selv hvor mye du vil jobbe?!
MissZanta Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Tok 2 uker fra bestått fagbrev til daglig leder stilling. Jobber 100% , studerer 100% og har to barn. Går meget bra og ingen tidsklemme
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Her 100% stilling, jobber turnus på sykehjem. Det er sliiitsomt, kan ikke påstå annet. Jobber på en veldig travel somatisk avdeling, vi løper fra vi kommer til vi går hjem, så er det å hente i barnehage, lage middag, legge barn, gjøre husarbeid.... Så er det natta og på an igjen dagen etterpå. Er i permisjon med barn nr 2 nå, og prøver alt jeg kan å finne meg en ny jobb. Vil forttsatt jobbe 100%, men orker ikke det kjøret på jobb og så komme hjem til to små. Jeg var konstant sliten da jeg gjorde det med kub ett barn hjemme... Og nei, jeg kan ikke velge selv hvor mye jeg vil jobbe for regningene betaler ikke seg selv på magisk vis Anonymous poster hash: a8125...7c5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Jobber 100% turnus på flyplass. Har et barn og et til på vei. Aner ikke hvordan jeg skal orke og fortsette 100%. Men må jo bare det. Anonymous poster hash: f22fd...291
Hjertefru Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Jeg har jobbet 100% stilling på sykehjem i alle år. Er nødt til det pga økonomien. Har også hatt lederstilling i en periode, men syns ikke det var verdt det. Ble forventa at jeg stilte opp ved fravær på helg da også. Så er bare nødt til å orke. Nå som jeg godt oppi førtiåra er i perm med mitt fjerde barn, kan jeg ikke akkurat si at jeg gleder meg til rotteracet igjen, selv om jeg har en helt super arbeidsplass. Syns egentlig jeg har en fulltidsjobb på hjemmebane, så... Tar derfor delvis permisjon pluss hever kontantstøtte første året. Håper kontantstøtta blir utvidet med et år til. Merker nå under permisjonen hvor mye som egentlig har gått på halv åtte hjemme hos meg. Ser jo at det er mye mer tid på mine eldre barn også og at de koser seg med det. Nå baker jeg noe godt hver fredag til de kommer hjem fra skolen, sånne koselige rutiner er vanskelig å få til når begge går i turnus. For ikke å snakke om høytider og helger.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå