Gå til innhold

Jeg skal kjøpe ny bil,helst 7 seter god plass til 3 barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere?jeg er alenemor så Max 150000kr.

Anonymous poster hash: 7db0d...834

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har peugot 308 sw med tre barneseter baki. Kan sette inn to til i bagasjen, men det har vi ikke gjort enda. Helt kurant plass, jeg kan fint sitte i midten av to seter, og jeg er ikke akkurat smal...

Skrevet

Har selv sett på Ford s max! Syns den ser veldig fin ut! Pass bare på å kjøpe nyere enn 2007 da foregående modeller har hatt endel feil!

Anonymous poster hash: 9a216...0fb

Skrevet

Ford  S -MAX

Anonymous poster hash: 0f214...172
Skrevet

Vi valgte Ford Galaxy 😊, kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: 95d4e...aaa

Skrevet

Ford s max

Anonymous poster hash: e6dab...9f4

Skrevet

Mitsubishi Outlander

Anonymous poster hash: 8cbed...3c3
Skrevet

Kia Carens.

Anonymous poster hash: 7e1d0...83a

Skrevet

Vi har kjøpt oss Nissan nv200. Vi er super fornøyde. Den har minibuss utseende, men passer våre behov ypperlig.

God plass til de to setene bak, det er det ikke alle 7setere som har. De to setene er så enkle å stable om slik at du får god plass til barnevogn og annet du skal ha med.(vi har fått plass til en dobbelvogn bak når alle setene er oppslått. bagvogn er jeg litt usikker på om får plass, så små barn har vi ikke så det har jeg ikke prøvd. men ett av setene kan stå oppslått og da er det veldig mye plass hvertfall) 8åringen klarer det, så må ikke være handymann for å få det til.

Min søster har ford s-max og hun sliter med bagasjeplassen. Mannen hennes er misunnelig på plassen vår, mye bedre plass til bilstoler og bagasje. Vi har hatt en bilstol og to puter vedsiden av hverandre og må ikke lirke ned bilbelter.

Bilen er ikke så dyr, så vi hadde ikke de store forventninger egentlig. Men vi har blitt positivt overrasket på alle områder. Alt av utstyr vi trenger og mer er i bilen som standar.

Hadde vi kjøpt bilen helt ny ville mannen hatt bakdøren som to dører som åpnes ut til siden istede for slik vanlig bakdør. Det hadde nok vært enklere med små barn og vogn inn og ut, men det er vel det eneste han har furtet litt over på bilen.

Vil anbefale deg å prøve denne, mye billigere enn de flest andre 7setere. God plass, god å kjøre og faktisk overraskende god på vinterføre.

Anonymous poster hash: 2a576...198

Skrevet

Testla 😊 flott bil med 7 seter

Anonymous poster hash: 34f07...f9c

Skrevet

Ford S-max er jo for dyrt hvis hun skal bruke 150 000 kr. Vi har toyta verso og du får kanskje 2008-modellen ned mot 150 000 kr. Peugeot 5008 har jegvenninner som er fornøyde med, men tror den modellen er såpass ny at du ikke får den ned mot 150 000 kr. Versoen har tre separate seter bak som kan beveges uavhengig av hverandre, noe som genererer god plass i baksetet. Den har også to gode seter bakerst som en kan flexe opp og ned etter behov. Toyota er trygt, ikke spesielt dyrt og er heller ikke spesielt kostbare i drift om servicer følges (det er ikke audi-priser på deler osv).

Lykke til:)

Anonymous poster hash: bf332...f67
Skrevet

#11-hun etterspurte en bil til 150 000 kr.

Anonymous poster hash: bf332...f67
Skrevet

Vi har vw touran med 5 faste og to seter som en kan slå opp. Går fint med 3 barn i midten, men eldste som ikke trenger bilstol må sitte i midten. Hørt mye bra om sharan og :)

Anonymous poster hash: 36744...80f

Skrevet

Vi har en Ford S-max og er veldig fornøyd med den, men du må ikke kjøpe de med den miste motoren altså, de er skikkelig "daue".

Hadde en Peugeout 307sw før det og det er en bil jeg likte godt, lettkjørt og grei, aldri noe galt med den. Ungene likte også den bilen veldig godt og savner den faktisk ;)

Anonymous poster hash: fec54...7f5
Skrevet

Ford S-max har vi også, og er superfornøyde!!! :-D

Spørs for øvrig om du får en ok bil til 150 000. Vi kjøpte vår brukt, 5 år gammel, for ca 215 000...

Anonymous poster hash: ab8e2...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...