Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hatt besøk av en jente i klassen til sønnen min (2 klasse), og jeg klarer bare ikke den jenta!!! Uhøflig, maser, dyttetrminstemann på 2, legger skitne sokker i vinduskarmen (!!!) i stua, takker ikke for mat, går og forsyner seg fritt av ting på benken osv.. Blir sprø! Hun har vært her en gang før, da datt hun og spiste middag med beina opp etter vinduet!! (De to spiste ute på verandaen sammen) Er ikke min jobb å oppdra andres barn, og blir litt sjokka over oppførselen. Hvor går grensen for hva man irettesetter!?? Er ikke vant til sånt jeg... Anonymous poster hash: 9ccf1...d0f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Synes ikke det er så ille det du beskriver jeg, bortsett fra å dytte toåringen. Anonymous poster hash: 7da6b...df0
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Når de er hos meg så irettesetter jeg der jeg synes det er naturlig og forventer at de oppfører seg. Det er mitt hjem, mine regler. Men selvfølgelig er det ikke da jeg er mest pirken.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Det som er så greit er at du ikke er nødt til å invitere henne flere ganger. Anonymous poster hash: 1e597...c03
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Er det ikke vanlig å si ifra om sånt da? Når de er så store er det jo forventet å takke, bære bort asjetten osv.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Jeg var lenger på jobb i dag, pappan hentet - så jeg fikk bare beskjed på vei hjem om at hun var på besøk. Ikke noe jeg oppfordrer til. "Synes ikke det er så ille det du beskriver jeg, bortsett fra å dytte toåringen." Er det vanlig oppførsel mår man er på besøk hos deg? Da har du kanskje et sånt barn som jeg hadde besøk av i dag... Jeg er så heldig å ha en veldig høflig og ordentlig gutt (kan finne på tull han og selvsagt, men oppfører seg stort sett pent), og jeg har da prøvd å oppdra ham til å takke for maten, takke for seg osv - så sånn oppførsel setter meg ut. HI Anonymous poster hash: 9ccf1...d0f
sug lut Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Klart du oppdrar. Det funker flott, bare du er konsekvent OG hyggelig får du besøksunger som elsker deg og oppfører seg bedre hos deg enn noe annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå