sug lut Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Forrett: en Caramello lett dandert med en Krokanrull. Hovedrett: en pakke med fem Anton Berg marsipanbrød. Dessert: en pose skumbananer med sjokofyll. Jeg tror på dette, vi har nok en vinnermeny her, dere!
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Skulle ønske jeg kunne spise slik
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Dropp skumbananene til fordel for en Bergene Melk med salte peanøtter i, så er jeg med med en gang. Drikke til; Pepsi Max og Prosecco. Alternativt G&T med Pink Lemonade i (hvordan var det du mikset det igjen, sa du?). Jeg kommer til det selskapet, hvertfall!
sug lut Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2014 (endret) *raaaap* Nå er det tomt, gitt. Kose seg med maten er tåpelig og bryter med pms'ens ånd. Og jeg hadde ikke armer til å bære hjem drikke men vi kan se på dette som test run, og så tar du med prosecco neste gang (gjerne i morra - gjerne til frokost). Endret 27. februar 2014 av sug lut
amandine Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 "husk det smaker bare i munnen" er jeg vokst opp med. For noen.pyser jeg er oppdratt av!!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Her var menyen nugattiis,spagetti og popkorn Litt inspirert av min egne dårlige samvittighet så lurer jeg på om noen har gode fiskemiddagsoppskrifter å dele? Gjerne hvit fisk,men ikke baccalao, tørrfisk, lutefisk eller lettsaltet torsk
prekæs Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Må bare nevne det. Aldri har et profilbilde vært mer passende.
sug lut Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2014 Må bare nevne det. Aldri har et profilbilde vært mer passende. Takk takk. Og så diskret, ikke sant?
prekæs Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Diskret og klassisk. Må få meg profilbilde.
prekæs Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Ja, det trengs. Raymond? Tror ikke det. Har ikke tenkt så veldig på det men skal prøve å finne et.
Ziva Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Her var menyen nugattiis,spagetti og popkorn Litt inspirert av min egne dårlige samvittighet så lurer jeg på om noen har gode fiskemiddagsoppskrifter å dele? Gjerne hvit fisk,men ikke baccalao, tørrfisk, lutefisk eller lettsaltet torsk Kjøp Toro sin fiskepose (blå pose) med sitron og et annet krydder til gratinering.. Legg hvit fisk i en form og følg instruksjonene på posen. Til og med jeg spiser torsk da. Er ingen fan av bleik fisk.
bIomstre Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Ja, det trengs. Raymond? Tror ikke det. Har ikke tenkt så veldig på det men skal prøve å finne et.Jeg ser helt klart for meg bredlettsykkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå