Gå til innhold

Bekymret for 3-åringen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært syk siden søndag og i går var vi hos legen. Hun hoster mye, snørr, magesmerter og høy feber. Fikk penicillin. Det var litt utslag på urinprøva, men legen mente det var for lite til å være UVI. Prøven blir uansett sendt til dyrkning.

 

I dag har hun vært feberfri, men har klaget mye på magesmerter i hele dag. Kan det skyldes en evt UVI? Selv om hun har begynt på penicillin? Eller kan det skyldes penicillinen i seg selv?

 

Blir litt bekymret over den konstante klagingen på magesmerter.

 

 

Anonymous poster hash: 04fa2...af8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lungebetennelse?

Barn klager ofte på vond mage ved lungebetennelse

 

Anonymous poster hash: cb6ce...c1c

Skrevet

Tja, jeg vet ikke. Legen sa lungene hørtes fine ut. Hun hadde en lignende episode i høst. Magesmerter og høy feber. Litt utslag på urinprøve. Fikk penicillin (måtte ha to kurer) og ble da bra.

 

Anonymous poster hash: 04fa2...af8

Skrevet

Penicillin er jo tøft for magen så det kan godt skyldes den. Dessuten har barn vansker med å lokalisere smerte og ubehag og peker av en eller annen grunn ofte ut magen når de egentlig har vondt andre steder...

 

Anonymous poster hash: 3c91b...fd9

Skrevet

Blir veldig usikker. Hun går jo på penicillin nå, så den skulle vel da evt ta smertene ved UVI?

 

Anonymous poster hash: 04fa2...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...