Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hun har vært syk siden søndag og i går var vi hos legen. Hun hoster mye, snørr, magesmerter og høy feber. Fikk penicillin. Det var litt utslag på urinprøva, men legen mente det var for lite til å være UVI. Prøven blir uansett sendt til dyrkning. I dag har hun vært feberfri, men har klaget mye på magesmerter i hele dag. Kan det skyldes en evt UVI? Selv om hun har begynt på penicillin? Eller kan det skyldes penicillinen i seg selv? Blir litt bekymret over den konstante klagingen på magesmerter. Anonymous poster hash: 04fa2...af8
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Lungebetennelse? Barn klager ofte på vond mage ved lungebetennelse Anonymous poster hash: cb6ce...c1c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Tja, jeg vet ikke. Legen sa lungene hørtes fine ut. Hun hadde en lignende episode i høst. Magesmerter og høy feber. Litt utslag på urinprøve. Fikk penicillin (måtte ha to kurer) og ble da bra. Anonymous poster hash: 04fa2...af8
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Penicillin er jo tøft for magen så det kan godt skyldes den. Dessuten har barn vansker med å lokalisere smerte og ubehag og peker av en eller annen grunn ofte ut magen når de egentlig har vondt andre steder... Anonymous poster hash: 3c91b...fd9
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Blir veldig usikker. Hun går jo på penicillin nå, så den skulle vel da evt ta smertene ved UVI? Anonymous poster hash: 04fa2...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå