Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Har kjørt oppvaskmaskin rens..men det sitter matrester i de hullene som jeg ikke får bort.. går ikke ann å åpne heller.. og det går ikke ann å pelle det ut.. noen tips?? Anonymous poster hash: f7250...11f
Salvador Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 http://comeclean.no/post/18542885711/eddikrens har ikke prøvd det, men kanskje verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 http://comeclean.no/post/18542885711/eddikrens har ikke prøvd det, men kanskje verdt et forsøk? verdt et forsøk. Takk Anonymous poster hash: f7250...11f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Jeg vet ikke hvilke huller du snakker om, men jeg kan ta opp filteret som er i bunnen (som er hullete). Består av flere deler, og kan splittes enkelt. Så vasker jeg det i skikkelig zalobad, vasker det med svamp og/eller oppvaskbørste, og setter det på plass. Anonymous poster hash: cd0b5...f18
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Jeg vet ikke hvilke huller du snakker om, men jeg kan ta opp filteret som er i bunnen (som er hullete). Består av flere deler, og kan splittes enkelt. Så vasker jeg det i skikkelig zalobad, vasker det med svamp og/eller oppvaskbørste, og setter det på plass. Anonymous poster hash: cd0b5...f18 det er de hullene vannet kommer ut av jeg mener.. de "armene" som går rundt Anonymous poster hash: f7250...11f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Er det mye kalk i vannet deres? Isåfall tar eddik knekken på det. Ellers må alle huske å skylle av ting godt før dere setter i maskin! Veldig viktig Anonymous poster hash: aa966...70c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Jeg vet ikke hvilke huller du snakker om, men jeg kan ta opp filteret som er i bunnen (som er hullete). Består av flere deler, og kan splittes enkelt. Så vasker jeg det i skikkelig zalobad, vasker det med svamp og/eller oppvaskbørste, og setter det på plass. Anonymous poster hash: cd0b5...f18 det er de hullene vannet kommer ut av jeg mener.. de "armene" som går rundt Anonymous poster hash: f7250...11f Åå! De hullene. Jeg aner ikke om de kan demonteres på en grei måte, så eddik-rensen bør vel prøves først Går ikke det, tror jeg jammen jeg ville tatt en svamp med eddik, og plassert meg i oppvaskmaskina for å ta det for hånd... For deretter å kjøre enda en eddik-rens. Jeg likte den eddik-ideen, den skal jeg også prøve neste gang det trengs en rens! Anonymous poster hash: cd0b5...f18
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Kjøp yes porsjonsvaskeposer. Rensker opp som bare juling! Vi bruker bare dem og vaskemaskinen er ren både inni og i rørene. Kjører aldri rens en gang lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå