Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 ..den ble mye tøffere enn jeg hadde trodd! Jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Nå er riktig nok den minste i en veldig krevende fase, de to eldste krangler så busta fyker og mannen er mye borte, så ting blir vel forhåpentligvis bedre. Men hvordan holde hodet over vannet til de verste årene er forbi? Å herre... Anonymous poster hash: 2d4de...b6d
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Kaffe, god tålmodighet og kansje en dose likegyldighet til husarbeid? Huff, nei jeg vet ikke. Føler virkelig med deg.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Føler med deg. Nå er min tredjemann snart 4 år og endelig begynner det å bli en slags ro i familien. Hold ut, det blir bedre. Anonymous poster hash: 330e2...097
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Føler med deg! Vi har tvillinger på 2 og ei som fyller 4...Her kler jeg på dem hver ettermiddag å drar ut, jeg er nesten nødt for å ikke få pene blyanttegninger etter veggene, noen knuste vaser, bilder eller pynt her og der, knall og fall fra sofa, trapp (bryter opp grinda), barnevogna i gangen, kommoder, kjøkkenskap ol. Klarer ikke med 3 stykker innendørs, for de har en hemmelig kode og bare sprer seg på likt og gjør faenskap på hver sin ende av huset samtidig Er ikke lett å nå alle i et hus på 320 kmv når dem er i alle etasjene! Jeg har null kontroll (jo, men orker ikke å løpe og kjefte hele dagen).Så vi kler på oss og drar ut i skogen, hagen eller går en tur i nærområdet. Da kan de springe, rope og herje så mye dem bare orker, og alle har det fint og koser seg. Og huset står fremdeles på kveldene når de er lagt Vi er nesten kun inne når vi spiser, sålenge dem ikke er kjempeslitne etter dagen. Så er det rett inn og til kveldsmatbordet, rett fra matbordet til badet og rett fra badet til soverommene. Kaster alle 3 i badekaret samtidig, så rekker jeg å legge frem klær til morgendagen (har alt på badet, så forlater dem ikke), sortere skittenklær og leite frem stellesaker. Så får jeg gjøre det i ro og fred uten å løpe huset rundt. Også blar vi litt i ei bok eller synger noen sanger før jeg tar dem opp en etter en Anonymous poster hash: 26b58...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå