Gå til innhold

Hvordan få bort mørke flekker under armene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som er litt mørk under armene? Barbere meg hver gang jeg dusjer og bruker deo, men ser skitten ut.. Finns det noe vidunder middel en kan bruke? Erfaringer mottas med takk))

Anonymous poster hash: 07bb0...09e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på!

Anonymous poster hash: eba0a...008

Skrevet

Det lurer jeg og på!

Anonymous poster hash: 34b56...bdc

Skrevet

Jeg og..,,, vel noen som kan dette trikset? Folk fikser jo på det meste...)

Skrevet

Henger meg på. alltid plaget meg :\

Anonymous poster hash: aeb5f...88a
Skrevet

Samme her...:(

Anonymous poster hash: 47965...45e

Skrevet

Ingen?? Kanskje en ide og finne opp noe lurt her? Kan bli rik))

Skrevet

Vel, antakelig funker vel samme middel som til analbleking. Det er også en like nyttig og nødvendig prosedyre. Velbekomme.

Skrevet

Unngå å barbèr deg hver gang, og prøv å unngå deo med parfyme i! Fikk tips ifra en hudklinikk. Irritasjon av huden(barbering) og parfyme vil øke pigmenteringen, som der igjen gir disse sjenerende mørke flekkene. Fikk det litt under mitt første svangerskap, og eenda mer nå etter andre! Hater det:/ men er heldigvis litt bedre nå etter at jeg prøver å barbere meg litt sjeldnere(lett nå om vinteren, spørs om sommeren!), og begrense parfymebruken. Kan vel også bleke armhulene, kontakt din nærmeste hudsalong eller lignende :)

Skrevet

Vel, antakelig funker vel samme middel som til analbleking. Det er også en like nyttig og nødvendig prosedyre. Velbekomme.

kjenner ikke til metoden på analbleking, men vifter da mer med armene enn med rævhullet... Flære som ser meg under armene enn i ræva for å si det sånn) så tror det er litt mer " fornuftig" å ha pene armhuler enn et lyst rævhull.. Jaja hver sin smak)

Skrevet

Jeg ble mørk under armene, rundt nakken, i skrittet og under øynene da jeg var gravid sist og mens jeg ammet. Jeg følte meg skitten. Men fikk forklart at det kunne ha med hormonene å gjøre. Det gikk bort etterhvert. Men det så så ekkelt ut. Fytti grisen så ulekker. 

Kanskje sjekke om det er noe mangler eller noe sånn? Ta noen blodprøver hos legen. 

Anonymous poster hash: 0e00c...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...