Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg blir litt forundret når jeg leser her inne og ser at det later til at det å være fadder er en stor greie. For min del så betyr ikke dette noe som helst. Jeg vet hvem som er faddere på meg, men de har aldri gjort noe ekstra liksom. Selv er jeg fadder på to barn (tror jeg, er faktisk litt usikker på det ene da jeg var så ung den gangen), men jeg har aldri gjort noe ekstra med dem. Mine egne barn er ikke døpt og har derfor ikke faddere, og jeg selv finnes ikke antydning til religiøs heller. Anonymous poster hash: 8f578...972
♥Nemi♥ Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 I min krets er det en ære. Som å bli valgt som tante/onkel uten å være i slekt.
hysterika Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Det er veldig viktig for meg å føle opp barna jeg er fadder til, og jeg har kun valgt faddere til mine som jeg visste ville stille opp. Du ville kommet nederst på min liste, for å si det sånn!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Jeg ser på det som en ære og bli spurt om å bli fadder, og dette barnet får ekstra oppmerksomhet fra meg. Jeg ønsker også at de vi velger som fadder skal gjøre det samme for våre barn, men der merker jeg at det er mest vanlig å bare gi seg blanke. Hva med å si nei til å være fadder da? Anonymous poster hash: 724c3...a1f
mamma_til_verdens_beste Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Mine faddere har vært helt ubrukelige, og jeg er skikkelig skuffet over de. Har knapt kontakt med de.Mulig jeg har litt høye forventninger til faddere, men for meg er de ikke tilfeldig utvalgt til min sønn.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Her betyr det ikke noe spesielt. Storesøster kjenner ikke sine. Eller vet hvem de er en gang. Vi valgte familie som faddere til lillebror, og det er heller ikke noe spesielt der. Jeg er ikke fadder til noen..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Absolutt ikke. Jeg ble spurt om å være fadder, men takket nei til det. Anonymous poster hash: b0498...477
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er fadder og følger selvsagt opp barna. Tar de med i kirken, leser fra Bibelen og forteller dem om kristendommen. Anonymous poster hash: cff6a...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå