Gå til innhold

Har en følelse at sjefen overvåker meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med kamera??

Vet jeg høres paranoid ut, men det føles slik.....

Jeg har eget kontor hvor jeg har kunder innom daglig. Jeg har også selvfølgelig private samtaler, både med kollegaer og venner. På et mystisk vis vet sjefen veldig mye av hva jeg har pratet om - og jeg har en sterk magefølelse på at jeg blir overvåket..... Hjelp! Skjønner ikke hvordan jeg skal bli kvitt denne følelsen eller hvordan jeg skal finne det ut......

Anonymous poster hash: 70c8c...0c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Undersøk kontoret. De er ulovlig å overvåke. Han kan jo ikke si noe på at du leter høyt og lavt. Først. Sjekk telefonen. Det er mulig å høre samtaler via telefonen. Tause anrop.

Anonymous poster hash: 362cd...583

Skrevet

Hvordan sjekke telefonen? Han kan vel ikke koble seg på så lenge jeg ikke er på telefonen?

Jeg har jo sett at kameraer kan være ørsmå, at det nesten er umulig å finne det ut....

Skrevet

Og derfor bør man kun drive med jobb-relaterte ting på jobben...... trenger ikke å overvåke, det er sikkert noen av de du minst tror som sier videre...

Anonymous poster hash: bf439...dda
Skrevet

Hehe. Ja, kanskje jeg bare er paranoid. Jeg gjør ikke så mye annet enn jobbting ;) I dag sa jeg noe litt nedsettende om sjefen (til ei jeg kan stole 100% på) og har en veldig dårlig magefølelse. Sjefen har verken svart meg på mail eller SMS i dag.....

Kan jo være at jeg bare har dårlig samvittighet.... Uff, - så dumt å si negative ting om sjefen, da.... Spesielt om han får vite om det.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...