Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39 år

Alene med to barn.

Har 3 år handel og kontor.

Jobber i butikk.

Eier leilighet

Ikke bil

 

Hva vil dere si ang ressurssvak, enkel eller ressurssterk?



Anonymous poster hash: 8cc13...744
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du deg selv? Både økonomisk og tar vare på dine barn? Da vil jeg si du er ressurs sterk.

 

Anonymous poster hash: e27da...5d4

Skrevet

Klarer meg fint synes jeg. Har buffer osv. økonomisk. Eneste savner bil, men det skal jeg klare å få på sikt. Flere meninger?



Anonymous poster hash: 8cc13...744
Skrevet

Absolutt ikke svak :) Du har buffer, jobb, eier leilighet og jeg vil da påstå at du stiller sterkt :)

Skrevet

Sier meg ingenting.

Er du smart? Har du logisk sans? Om noe uforutsett skjer, klarer du å beholde roen? Klarer du å lære deg nye ting for å overkomme problemer? 



Anonymous poster hash: 5d563...001
Skrevet

Ressurssvak handler ikke om økonomi og utdannelse. Det handler om evnen til å skape et godt liv for seg selv og sine nære.

Skrevet

Da har det mye å si spør du meg. Økonomi har mye med hvilket liv du har og hvilken hverdag du har. Har det ikke?

Skrevet

Jeg og tenker at økonomi har med evnen til å skape et godt liv til seg selv og sine nær.

 

HI



Anonymous poster hash: 8cc13...744
Skrevet

Flere?



Anonymous poster hash: 8cc13...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...