Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Er 39 år Alene med to barn. Har 3 år handel og kontor. Jobber i butikk. Eier leilighet Ikke bil Hva vil dere si ang ressurssvak, enkel eller ressurssterk? Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Klarer du deg selv? Både økonomisk og tar vare på dine barn? Da vil jeg si du er ressurs sterk. Anonymous poster hash: e27da...5d4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Klarer meg fint synes jeg. Har buffer osv. økonomisk. Eneste savner bil, men det skal jeg klare å få på sikt. Flere meninger? Anonymous poster hash: 8cc13...744
Gjest Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Absolutt ikke svak Du har buffer, jobb, eier leilighet og jeg vil da påstå at du stiller sterkt
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Sier meg ingenting. Er du smart? Har du logisk sans? Om noe uforutsett skjer, klarer du å beholde roen? Klarer du å lære deg nye ting for å overkomme problemer? Anonymous poster hash: 5d563...001
vetra Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Ressurssvak handler ikke om økonomi og utdannelse. Det handler om evnen til å skape et godt liv for seg selv og sine nære.
Skorpion Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Da har det mye å si spør du meg. Økonomi har mye med hvilket liv du har og hvilken hverdag du har. Har det ikke?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Jeg og tenker at økonomi har med evnen til å skape et godt liv til seg selv og sine nær. HI Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Flere? Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå