Bananahammock Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Og hvilken bok er din absolutte favoritt?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Og hvilken bok er din absolutte favoritt? Anbefaler "ett helt halvt år" på d sterkeste! Ble lest ut iløpet av 2 dager. Nydelig bok. Anonymous poster hash: 9b91d...036
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Den skulle jeg si også! Noe av det beste jeg har lest!!! Anonymous poster hash: 434c7...e7a
Bananahammock Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2014 Og hvilken bok er din absolutte favoritt? Anbefaler "ett helt halvt år" på d sterkeste! Ble lest ut iløpet av 2 dager. Nydelig bok. Anonymous poster hash: 9b91d...036 Mener å ha hørt om den, hvem er forfatter?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Og hvilken bok er din absolutte favoritt? Anbefaler "ett helt halvt år" på d sterkeste! Ble lest ut iløpet av 2 dager. Nydelig bok. Anonymous poster hash: 9b91d...036 Mener å ha hørt om den, hvem er forfatter? Drømmehjerte av Cecilia Samartin! Anonymous poster hash: 4a8db...026
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Og hvilken bok er din absolutte favoritt?Anbefaler "ett helt halvt år" på d sterkeste! Ble lest ut iløpet av 2 dager. Nydelig bok. Anonymous poster hash: 9b91d...036 Mener å ha hørt om den, hvem er forfatter? Jojo Moyes Anonymous poster hash: 9b91d...036
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 The Snow Child av Eowyn Ives (sånn ca, kvinnelig forfatter fra Alaska) Maria Fiorato har flere gode bøker - Glassblåseren fra Murano, to jeg ikke kommer på navnet på, og ikke minst Botticellis hemmelighet! Absolutt favorittbok greier jeg nesten ikke å si en gang. Jeg føler ulike bøker kan gjøre enormt inntrykk på ulike tidspunkt. Ofte så har bøker en tendens til å finne meg når jeg "trenger" dem Med noen års mellomrom må jeg lese Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede av Wiese. Og hver gang jeg leser siste siden tenker jeg "hva er det egentlig jeg har lest nå" - og så har jeg lyst å begynne på første siden igjen. Men jeg legger den bort, lar det gå noen år, og finner samme spenningen og magien hver gang jeg tar den frem igjen Måken Jonathan er en utrolig søt liten bok som kan gi en store tanker om livet Anonymous poster hash: 3ea62...4dc
Mononoke Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Siste bok: danskane navn kroker. Utrolig spennende!
håperpåvinterbarn Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Siste bok: kammerpikene. Grei nok. Handler om faktiske personer; t De to siste kammerpikene som jobbet på slottet for dronning Maud. Fikk akkurat anbefalt et helt halvt år. Den skal jeg lese. Gleder meg. Beste bøker: Victoria (Hamsun) Markens grøde (Hamsun, og jeg forelsket meg fullstendig i den boken på videregående) Den gode jord (husker ikke forfatter, men nydelig bok!) Hjerter i chili (min første store leseropplevelse, som ung da) portrettet av Dorian Gray (fantastisk, lest maaaange ganger) Leser mye, men glemmer også mye, så jeg ser at det jeg leste som ung har satt størst spor etter seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå