LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Å montere dette i hagen til småttisene! http://www.tilboligen.no/utemiljo/lekeapparater/lekestativ-for-barn/lekestativ-hexafort
Musemorbr / Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Seriøst?! Det er bare for kult! Her går nok kronasjene i sommer med på gjerde og port.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2014 Ja, det blir bursdagsgave til eldste (som hun må dele med mini), fra oss og besteforeldrene. Er ikke sikkert de får lekt så mye med det før til sensommer eller høst, for det må monteres og dessuten legges underlag under, men det blir nok bra til slutt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Å det blir sikkert kjempe gøy for barna!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå