Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 ?? Anonymous poster hash: 944d3...b1f
Fru vims Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Keisersnitt er mye dyrere enn en vanlig fødsel.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Keisersnitt er mye dyrere, men det er ikke du som betaler det uansett. Anonymous poster hash: ac1e5...b70
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Dyrere? Anonymous poster hash: d3bc5...01d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Helt klart ks. Mye mer personale, utstyr, lengre leggetid på sykehuset. Nå kan jo en fødsel ta veldig mye lenger tid enn et ks, men det er litt av en bemanning under et ks. Anonymous poster hash: 25ac9...fd8
Fru vims Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Men det er jo ikke du som betaler dette. Derfor man ikke får innvilget ks uten grunn. Husk at ks er en stor operasjon, og du må også være mye lengre på sykehuset enn en normal fødsel.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Who cares...? Anonymous poster hash: d3bc5...01d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Men det er jo ikke du som betaler dette. Derfor man ikke får innvilget ks uten grunn. Husk at ks er en stor operasjon, og du må også være mye lengre på sykehuset enn en normal fødsel. Nåja. Jeg dro hjem dag to etter hastekeisersnitt.. Sååååe... Anonymous poster hash: d3bc5...01d
Fru vims Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Men det er jo ikke du som betaler dette. Derfor man ikke får innvilget ks uten grunn. Husk at ks er en stor operasjon, og du må også være mye lengre på sykehuset enn en normal fødsel. Nåja. Jeg dro hjem dag to etter hastekeisersnitt.. Sååååe... Anonymous poster hash: d3bc5...01d Jeg har måtte være der i 4 og 5 dager etter mine hasteks. Sist gang fikk jeg lov til å dra hjem etter 4 dager fordi det var fult på barsel og fordi jeg selv klarte å sette blodfortynnende.
MrsMilla Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Keisersnitt helt klart. Om alle skulle ha hatt dette ville sykehusene hatt store økonomiske bekymringer mtp økonomiske vurderinger. Pengene er ikke ubegrenset dessverre, og må isåfall gå utover bemanning, lønn etc, Hilsen far min som er økonomisjef på et sykehus....
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Men det er jo ikke du som betaler dette. Derfor man ikke får innvilget ks uten grunn. Husk at ks er en stor operasjon, og du må også være mye lengre på sykehuset enn en normal fødsel. Ikke mye lengre, nei. Det vanlige er vel tre døgn etter ks.
Fru vims Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Men det er jo ikke du som betaler dette. Derfor man ikke får innvilget ks uten grunn. Husk at ks er en stor operasjon, og du må også være mye lengre på sykehuset enn en normal fødsel. Ikke mye lengre, nei. Det vanlige er vel tre døgn etter ks. 5 dager her. Mye pga av blodfortynnende.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Keisersnitt helt klart. Om alle skulle ha hatt dette ville sykehusene hatt store økonomiske bekymringer mtp økonomiske vurderinger. Pengene er ikke ubegrenset dessverre, og må isåfall gå utover bemanning, lønn etc, Hilsen far min som er økonomisjef på et sykehus.... Keisersnitt er selvsagt dyrest. Men akutte keisersnitt er igjen mye dyrere enn planlagte keisersnitt. Egentlig burde kostnaden for akutte keisersnitt regnes inn under vaginale fødsler, etter "intention to treat" - hadde man planlagt en vaginal fødsel eller et planlagt keisersnitt? Det vil gi et mer reelt bilde av hva en vaginal fødsel vs et keisersnitt koster, mener jeg. Anonymous poster hash: 2bc2b...c25
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Men det er jo ikke du som betaler dette. Derfor man ikke får innvilget ks uten grunn. Husk at ks er en stor operasjon, og du må også være mye lengre på sykehuset enn en normal fødsel. Ikke mye lengre, nei. Det vanlige er vel tre døgn etter ks. 5 dager her. Mye pga av blodfortynnende. Ja, det finnes selvsagt unntak. Men gjennomsnittet er tre døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå