Gå til innhold

Får jeg for mye OS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva menes med dette?

"Overgangsstønaden reduseres mot inntekt. Det betyr at du kan tjene inntil halvparten av grunnbeløpet i løpet av en tolvmåneders periode uten av overgangsstønaden din blir redusert. Tjener du mer, blir overgangsstønaden redusert med 40 øre for hver krone du tjener ut over det halve grunnbeløpet."

At siden jeg går på AAP og har 50% jobb så reduseres ikke OS ? Jeg mottar 8000 kr i OS og jeg har både 50% jobb og 50% aap. Har sendt inn lønnslipper og alt de ville ha, og de har beregnet ut, men er ikke det mye med 8000 kr i OS når full OS er 14 tusen???

Anonymous poster hash: 37bf2...30a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dagpenger på 15000 brutto, og får 9400 i os brutto

Skrevet

Er det sant? For jeg har 17 000 kr tilsammen nå i lønn/AAP og for som sagt 8800 kr i OS. ( måtte inn å se)

Kan det virkelig stemme at noen får så mye? Er så redd for at det er en feil.

Hvorfor får du ikke redusert så mye når du har 15 000 kr i dagpenger? Er liksom det samme jeg spør meg selv..men men..skal ikke klage, men..........

Skrevet

Er det sant? For jeg har 17 000 kr tilsammen nå i lønn/AAP og for som sagt 8800 kr i OS. ( måtte inn å se)

Hvorfor får du ikke redusert så mye når du har 15 000 kr i dagpenger? Er liksom det samme jeg spør meg selv..men men..skal ikke klage, men..........

Og dette er netto alt hos meg

Skrevet

Og dette er netto alt hos meg

Jeg trodde jeg fikk en kjempefeil da jeg hadde foreldrepenger på 17.300, så fikk jeg vedtak på OS på ca 7400 i mnd.. (trakk 36% da, så fikk bare 4300 utbetalt ca). Syntes det var veldig mye. Jeg var forbredt på å få 1000 kr ekstra i mnd kanskje :P men skal jo ikke klage.. Du kan jo ta en tlf til saksbehandleren din å høre.. Greit å sjekke opp, selv om det helt sikkert stemmer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...