Gå til innhold

Mammografi på Volvat?

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg skrev en tråd for noen dager siden ang store forandringer i ene brystet. Ringte legen for å få time, men han hadde ikke noe ledig før om tre uker, og så er det henvisning osv, klarer ikke gå å gruble så lenge!

Noen som har erfaring fra volvat? Får man svar med en gang f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volvat er flinke. Raske. Moderne utstyr og flinke engasjerte leger. Ingen ventetid.

Anonymous poster hash: e54ea...2c0

Skrevet

Var på volvat for mammografi, ul og MR. Dette var gjennom en begandlingsforsikring på jobb så alt gikk kjempefort!

Anonymous poster hash: 0460c...2a6

Skrevet

Fikk hastetime hos fastlege(dette burde du kunne kreve, de har noen åpne akuttimer hver dag). Legen synes det var så alvorlig at jeg fikk time på sykehuset samme dag. Viste seg p være vanncyster, men glad legen tok meg alvorlig.

Men Volvat dr veldig dyktige.

Anonymous poster hash: 38ddb...99b

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Tusen takk for svar! Ja, jeg prøvde å spørre om time tidligere, men siden jeg ikke hadde vondt måtte det vente. Like lett og bare ringe til Volvat tenkte jeg.

Uff, kjenner det knyter seg helt i magen her, aldri vært så redd for noe før! :(

Skrevet

Hei,

Jeg vil bare ønske deg lykke til, du får holde oss oppdatert på hvordan det går.

Hvis fastlegen mente dette hastet, så ville du vel fått time umiddelbart ?

Er det slik forskjell at du kan se det godt da da du står foran speilet?

Det går sikkert bra, sender deg en stor klem

Anonymous poster hash: 8c708...6e8

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Tusen takk! Holder dere helt sikkert oppdatert :P Ja, det venstre brystet har blitt ganske mye større, ikke riktig dobbelt så stort, men tilnærmet. 

Takk for lykkeønskninger og klem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...