.....oceana...... Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Har gått på p-sprøyte som gikk ut i desember og har ikke tatt den siden. Jeg og mannen min hadde barnefri nyttårsaften og hadde masse sex. Jeg hadde blødninger 3-23 januar. Var sikkert hormonelt,eller?? Er dødssliten om dagen, bare det og ta seg en dusj er et ork:( Tror dere jeg kan være gravid???? 😱
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Gratulerer, du er GRAVID! Anonymous poster hash: e8ff0...bcc
Bustetroll Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Du har hatt masse ubeskyttet sex, så klart kan du være gravid..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Det passer ikke inn i livet mitt nå😪 jeg har to fine barn❤️ Og har ikke energi til ett til. Har planer om og sterilisere meg, har time til legen på onsdag. Har tatt en test hos legen for to uker siden og den var negativ. Skal ta en til på onsdag. HI Anonymous poster hash: ab64a...c88
Bustetroll Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Det passer ikke inn i livet mitt nå jeg har to fine barn❤ Og har ikke energi til ett til. Har planer om og sterilisere meg, har time til legen på onsdag. Har tatt en test hos legen for to uker siden og den var negativ. Skal ta en til på onsdag. HI Anonymous poster hash: ab64a...c88 Men hvorfor ha ubeskyttet sex med vilje når du ikke ønsker barn da?
Dr. Fyll Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 At man kan bli gravid er jo det som er så finurlig med ubeskyttet sex...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Alle vet at sex kan føre til graviditet… Nå har du selv bedt om å bli gravid, med tanke på at dere har hatt ubeskyttet sex! Barn passer aldri, man må bare ta det og gjøre det beste ut av situasjonen Selv skulle vi bare ha to, men vips så sitter vi her med 4! Skulle "bare" ha en til etter første, men jaggu viste det seg ikke å være trillinger. Når passer det å få 3 stykker? Ikke hadde vi plass i hus, ikke hadde vi økonimi nok, ikke hadde vi stor nok bil, men alt ordnet seg og vi har det helt fantastisk og ville ikke vært foruten dem.Det er ei meining med det meste som skjer, så prøv å se positivt på det og gled det til det som evt kan komme! Anonymous poster hash: a03d3...363
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Har du pult uten prevensjon så kan du være gravid. Er ikke det barnelærdom?! Anonymous poster hash: c7b19...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå