Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Har en katt på snart året, vi har katteluke så han er renslig å går ut og inn selv, men er mest inne da.. Vi har et problem til helgen da vi skal ha en flislegger her som skal flislegge gang/ hall .. Pga barna har vi valgt å reise bort for vi må igjennom denne hallen for å komme oss på do, til rom osv.. Problemet nå er katten, han kan ikke fly fritt ut av luka si når det skal jobbes her i huset.. Jeg lurer på å lukke noen dører slik at han da kun kan oppholde seg i stua og på kjøkkenet vårt mens vi er bortreist.. Det er snakk om ca 100 kvm, men han kan da ikke gå ut og jeg må sette frem kattedo (som jeg sluttet å bruke for 2 mnd siden).. Vi reiser tidlig fredag og blir borte til søndag formiddag.. Er dette greit eller er det veldig slemt mot pusen vår ? Anonymous poster hash: 26182...f38
Sienna85 Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Synes ikke at dette er slemt, så lenge katten har mat, vann og toalett tilgjengelig hele tiden. Klarer seg helt fint!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Hvem fôrer katten mens dere er borte, og hvem fyller vann? Så lenge det er på plass går det nok bra med så få dager. Anonymous poster hash: 508f9...9cc
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Hvis noen (flisleggeren kanskje?) ser til katten og sørger for at mat og vann blir etterfylt bør dette gå helt greit.Hvis du tenker å lukke katten inne uten at noen kikker innom den er det ikke greit, det blir for lenge å være alene. Anonymous poster hash: 2e52b...776
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Ikke slemt, så lenge den har mat, vann og et sted å gjøre fra seg og sove Anonymous poster hash: 2d7e0...4be
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Ikke slemt Har gjort det samme selv. Anonymous poster hash: fb793...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå