Gå til innhold

4000 kr til 20 mars.

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 voksen og 2 storspiste barn. Noen tips?

Anonymous poster hash: f9107...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner faktisk ikke problemet. Men kutt alt av mellommåltider og stopp etingen når man er mett, ikke spis bare for å spise? Kjøp first price kneipp f.eks og dropp fenalår på skiva, hold dere til rimeligere ting?

Anonymous poster hash: 27ab3...558
Skrevet

Heldig du. Hilsen hun som har 1900 til 14. Som skal dekke mat og bensin..

Anonymous poster hash: 50581...fe1

Skrevet

Se det, der har jeg jo løsningen på det jeg spurte om. At jeg ikke kom på det selv :-)

Skrevet

Til 14. Mars, ikke 14 personer;) he he:)

Skrevet

Det skal forsåvidt mine penger holde til. 4000 er det jeg har på kontoen nå og det må dekke alt av utgifter fremover unntatt regninger for de er betalt. Jeg synes ikke 4000 er mye i over 3 uker.... 1900 er heller ikke mye på over 2 uker :-(

Skrevet

Til 14. Mars, ikke 14 personer;) he he:)

jeg skjønte den :-)

Skrevet

Du har 4000 kr til mat den neste mnd for 1 voksen og 2 barn? Det er vårt vanlige matbudsjett til 2 voksne og 2 barn hver mnd. Vi spiser vanlig variert kost hver mnd. Google oppskrifter, så finner du masse godt. Lag ukes- eller månedsmeny. Da kan du spare endel.

Skrevet

Du blir ihverfall nødt til å kutte ut fenslåret. Men da bør det ikke være noe problem ;-)

Skrevet

Du har 4000 kr til mat den neste mnd for 1 voksen og 2 barn? Det er vårt vanlige matbudsjett til 2 voksne og 2 barn hver mnd. Vi spiser vanlig variert kost hver mnd. Google oppskrifter, så finner du masse godt. Lag ukes- eller månedsmeny. Da kan du spare endel.

4000 er vanlig på en mnd? Jeg bruker over 1000 kr vanligvis på en helg. Og da må jeg supplere nesten hele uka med innkjøp til dagens middag....

Skrevet

Da vil jeg påstå du handler råflott hvis du svir av 1000 kr på mat pr. helg? Hva spiser du da, indrefilet til alle med scampi som forrett både lørdag og søndag?

Skrevet

4000 er vanlig på en mnd? Jeg bruker over 1000 kr vanligvis på en helg. Og da må jeg supplere nesten hele uka med innkjøp til dagens middag....

Håper virkelig det er mer vanlig med 4000 på en måned enn 1000 kr på ei helg!

Anonymous poster hash: 2a286...20b

Skrevet

Da vil jeg påstå du handler råflott hvis du svir av 1000 kr på mat pr. helg? Hva spiser du da, indrefilet til alle med scampi som forrett både lørdag og søndag?

Var ikke meg på den forrige tråden, men vi svir også lett av 1000 på ei helg. Eller mer. To voksne, tre små.

Nå handler vi mye økologisk mat og har dyrt kosthold grunnet mye allergi - allikevel mat trekker mye penger!

Men vi velger ikke firstpriceprodukter, ikke servelat etc, er nøye med å kjøpe mat av veldig god kvalitet. Ikke nødvendigvis indrefilet, men gjerne fersk fisk fra fiskedisken, økologisk potet og laktosefri rømme eksempelvis. Kanskje salmalaks til helgekos, med frisk vårløk, avocado, lime og glutenfri soyasaus.God kaffe, ferskpresset appelsinjus etc.

Og enorme mengder frukt og grønt - vi er helt avhengige!

Speltmelet koster gjerne 40 kroner pakken, og rekker til maks to brød (baker selv).

Investerer i god helse her - registrerte at vi får dårligere hud, er mer gretne og urolige etc når vi spiser mer ferdigmat og blandingsprodukter - eller frukt med sprøytemidler.

Anonymous poster hash: b5f5d...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...