Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hvilke barne og ungdomsskoler kan anbefales? Jeg ønsker ikke å bo i Groruddalen 2, men har hørt at Drammen også har tilsvarende områder. Anonymous poster hash: a9084...2a0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Jeg kjenner verken Groruddalen eller skolene i Drammen. Men sånn generelt er Drammen litt "oppdelt".. Strøtvet (?) er "kakseåsen", Åskollen er helt greit (men litt utenfor sentrum), Fjell har dessverre litt "ghetto-stempel", Konnerud er litt "wannebe" ( begynner å bli dyrt, og mye sosialt press på ungene. Tror faktisk jeg ville gått for Åssiden, der er det fint Austad er jeg ikke sikker på hvordan er.. Gulskogen er også greit, har jeg hørt.. Anonymous poster hash: 4af41...52b
Urwa Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Jeg kjenner verken Groruddalen eller skolene i Drammen. Men sånn generelt er Drammen litt "oppdelt".. Strøtvet (?) er "kakseåsen", Åskollen er helt greit (men litt utenfor sentrum), Fjell har dessverre litt "ghetto-stempel", Konnerud er litt "wannebe" ( begynner å bli dyrt, og mye sosialt press på ungene. Tror faktisk jeg ville gått for Åssiden, der er det fint Austad er jeg ikke sikker på hvordan er.. Gulskogen er også greit, har jeg hørt.. Anonymous poster hash: 4af41...52b Jeg bor på Austad😊
Modesty Blaise. Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Det kommer jo litt an på hva du ser etter. Vi bor rimelig i sentrum og trives ned det. Men kommer til å flytte når knøttebøtt blir litt større, og da er det Gulskogen i første omgang vi tenker på. Det er vel egentlig bare Fjell som kan minne litt om Groruddalen, med noe problemer i forhold til integrering. Åssiden, Konnerud, og Gulskogen er alle veldig barnevennlige steder som noen sa over her. Jeg kan egentlig ikke si så fryktelig mye ille om noen av bydelene her
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Åssiden (Aronsløkka barneskolekrets) og Konnerud på topp. Rundtom, Fjell/Galterud, Gulskogen og området rundt CC hadde jeg styrt unna. Resten er ok. Anonymous poster hash: 27351...52b
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Vi bor i Skoger. landelig og deilig, men likevel bare 10 min til sentrum En helt nyoppusset barneskole har vi, men en ny kjempestor flerbrukshall. Verdens beste barneskole!!!!! også blir det nå bygget en helt ny bhg, som skal ha fire avdelinger. to små og to store. dette er læringsverkstedet barnehage. En flott bhg! (med ledige plasser) tror den skal stå ferdig i april
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Fjell har blitt en veldig bra skole, som virkelig har jobbet seg bort fra de problemene de hadde før. De har et ufortjent dårlig rykte til hvordan det er der nå.Ellers synes jeg Øren er en bra skole Anonymous poster hash: 4b810...94a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Veldig mange fine steder. Men hadde styrt unna Fjell. Åskollen er veldig barnevennlig, men langt unna sentrum. Gulskogen er et koselig sted da Anonymous poster hash: 633a5...1a5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Fjell har blitt en veldig bra skole, som virkelig har jobbet seg bort fra de problemene de hadde før. De har et ufortjent dårlig rykte til hvordan det er der nå. Ellers synes jeg Øren er en bra skole Anonymous poster hash: 4b810...94a Det kan godt tenkes at det er bedre der. Men hi ville styre unna "Groruddalen 2" med de problemene som kan oppstå. Og da er vel Fjell hun burde styre unna. Anonymous poster hash: 633a5...1a5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Vi bor i Skoger. landelig og deilig, men likevel bare 10 min til sentrum En helt nyoppusset barneskole har vi, men en ny kjempestor flerbrukshall. Verdens beste barneskole!!!!! også blir det nå bygget en helt ny bhg, som skal ha fire avdelinger. to små og to store. dette er læringsverkstedet barnehage. En flott bhg! (med ledige plasser) tror den skal stå ferdig i april Skoger er skikkelig bondeland Anonymous poster hash: 87a5b...5c5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Jeg har veldig godt inntrykk av Austad, Gulskogen og Åssiden. Mange skryter også av Konnerud, men jeg tenker at det er litt snø-og tåkehøl Anonymous poster hash: 87a5b...5c5
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Vi bor i Skoger. landelig og deilig, men likevel bare 10 min til sentrum En helt nyoppusset barneskole har vi, men en ny kjempestor flerbrukshall. Verdens beste barneskole!!!!! også blir det nå bygget en helt ny bhg, som skal ha fire avdelinger. to små og to store. dette er læringsverkstedet barnehage. En flott bhg! (med ledige plasser) tror den skal stå ferdig i april Skoger er skikkelig bondeland Anonymous poster hash: 87a5b...5c5 ja da er det mange som velger å flytte til bondelandet det blir flere og flere oslo-fraflyttere her. Skjønner de godt jeg, er veldig koselig her
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Det er forferdelig mye snø på Konnerud i år, men det er veldig fint her oppe! Og det er et godt sted for barna å vokse opp, har vokst opp her selv også Anonymous poster hash: 25979...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå