Gå til innhold

karneval og kostymer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart karnevall i bhg,lille her gleder seg villt..men...

Kostyme..vi har løve,dinosaur,spidermann og heffalomp...ikke noe av dette vil han ha...storebror var noe annet da det var halloween,og dette vil han være nå...banna bein...

Problemet er at dette kostymet ble lånt bort til sønnen av en god veninne,og er dessuten alt for stort til lille...

Så da vil han ha ett nytt..

Jeg bør be han bruke det han har som han fikk til halloween?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be hvem bruke hva? Lille bruke for stort eller store bruke det han har?

Anonymous poster hash: 9e96e...a07

Skrevet

kjære vene. Klarer du ikke ta en slik avgjørelse? Hvis det ene kostymet er for stort, ja da er vel den saken avgjort? Hvem er sjefen i ditt hjem? Ikke du skjønner jeg!

Anonymous poster hash: 3c6b9...afd

Skrevet

kjære vene. Klarer du ikke ta en slik avgjørelse? Hvis det ene kostymet er for stort, ja da er vel den saken avgjort? Hvem er sjefen i ditt hjem? Ikke du skjønner jeg!Anonymous poster hash: 3c6b9...afd

Du kan kanskje svare ordentlig eller ber jeg om mye da?

Skrevet

Jeg ville bare fått tilbake det store hvis den som har lånt det er ferdige med det, og prøvd å sy det litt inn/opp. Da får det heller se litt stort ut. Jeg ville iallfall aldri giddet å kjøpe et nytt kostyme hvis han allerede har en haug med andre. Dessverre. Så god råd har ikke jeg. Men jeg ville helt klart latt han gå med den som er litt stort. Hvis han synes han er fin, så er han jo det.

Anonymous poster hash: 02455...a5b
Skrevet

Hadde kjøpt nytt . Ett kostyme til halloween og et til karneval synes jeg det er verdt bruke penger på når ungene blir så glad og stolte for å kunne være det de ønsker. Jeg lar mine velge fra lekekatalogene når de kommer med kostymer.

Skrevet

Kan forsåvidt bli billig og for halloween ifjor ville eldste være det samme som året før så da ble det ikke kjøpt annet enn nye godteribøtter til 10kr stk fra Nille hehe

Skrevet

Han som har lånt det skal bruke det samme dag, ja egentlig er jeg enig,hadde dette vært tilgjengelig skulle han fått bruke det selv om str er for stor.

Jeg trur han får velge mellom de han har:-) takk for hjelp:-) hi

Skrevet

Be hvem bruke hva? Lille bruke for stort eller store bruke det han har? Anonymous poster hash: 9e96e...a07

Be minstemann bruke en av kostymene han har

Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv?

Anonymous poster hash: f33d5...1d0
Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv? Anonymous poster hash: f33d5...1d0

Det gjør jeg da ikke...svarte en anonym...

Skrevet

Be han bruke noe dere har og fortell at til neste år på karneval så er han litt større og kan bruke det som nå er lånt bort.

Anonymous poster hash: c82f5...f38

Skrevet

Be han bruke noe dere har og fortell at til neste år på karneval så er han litt større og kan bruke det som nå er lånt bort.Anonymous poster hash: c82f5...f38

Jepp:-) vi har prøvd det ene og kommet frem til at det er ok i år:-) og som du sier det andre neste år:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...