Dagfrid Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Noen som vet om denne stolen kan festes med isofix når den brukes som beltestol?
Elsker livet Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Er det i det hele tatt isofix på den stolen, det er det ikke på vår, men den begynner å bli noen år.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Ingen isofix på Multitech Anonymous poster hash: 6f903...769
Dagfrid Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2014 Ok. Da har jeg fått svar på det jeg lurte på Får midlertidig feste den med selen i bilen når ingen sitter oppi, så får vi kjøpe en annen beltestol etter hvert.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Ok. Da har jeg fått svar på det jeg lurte på Får midlertidig feste den med selen i bilen når ingen sitter oppi, så får vi kjøpe en annen beltestol etter hvert. Jeg har kjøpt et slags belte som jeg har rundt hodestøtten og deretter rundt øvre del av stolen, da sitter den fast selv om ingen sitter i den. Du får nok ta i det forskjellige stedet, men du kan også bare feste stolen slik med et vanlig tau. Bare pass på at knuten er skikkelig god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå