Gå til innhold

Nattavenning baby snart 9 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed av HS om å avenne minstemann på natta, men føler at det blir mye styr. Han blir veldig "lei seg" og gråter veldig. Jeg vet vel at dette bare er en vane, for nå har jeg blandet ut melka veldig, så han får mest vann, men likevel.. Hvor lang tid brukte dere på nattavvenning? Vi leier leilighet og føler litt på at huseier hører han hvis det blir for mye styr. Han er langt over kurven sin i vekt, så dette er på høy tid egentlig..

Anonymous poster hash: 2a5dc...eca
Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet (endret)

Jeg ville ha tatt den enkle metoden. nemlig å fortsette å vanne ut melka til det bare er vann.

Endret av ronja røverdatter
Skrevet

Og da mener du han vil slutte å våkne 3-4 ganger om natta for å få noe drikke? Det hadde jo vært det enkleste, men høres nesten for godt ut til å være sant at det bare skal gå over av seg selv ;)

Gjest Husfrua
Skrevet

Vi hadde samme problemet med mellomste. Vi ga melk til han var nærmere to.Da sluttet han av seg selv.Vi burde selvfølgelig sluttet før, men han vekket resten av huset og det var det ikke verdt. Er sikker på at din metode er en grei metode for å få han til å slutte.Sjelden interessant hvis det bare er vann. Jeg skal avvenne yngste på ni mnd med pupp nå...det blir nok verre..hehe..

Skrevet

Vi nattavente med 7 mnd. Trodde det skulle bli mye hyling ds hun spiste hver tredje time. Gikk kjempe greit :)

To netter hvor hun gråt litt, men langt mindre enn jeg hadde trodd. Hun forsatte å våknr på natten et par uker, men roet seg fort. Nå sover hun 12 timer i strekk, er 8 mnd. Det er verdt det de nettene det står på!

Skrevet

Noen flere som har erfaring? Takk for svar jenter, og lykke til med avvenning du som ammer ;) Håper det går bra :)

Skrevet

OPP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...