siot Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Min veninne sier jeg bør gi babyen min ost. Noen som vet noe ift dette? Og hvilken ost bør jeg gi?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Min spiser smøreost på brødskive. Naturelll, skinkeost og baconost på tube Anonymous poster hash: 05f34...3e6
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Nei, det er ikke slik at du BØR gi ost. Man kan begynne med kumelkebaserte produkter og kumelk i maten når barnet er rundt 10 mnd. Man skal faktisk heller være forsiktig med å gi ost og slike kumelkbaserte produkter fordi kumelken hemmer kroppens evne til å ta opp jern fra annen mat.
siot Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2014 Det var det jeg også trodde. Mener på å ha lest at babyer ikke skal ha kumelk før de er ett år??
BellaSuz Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Du kan begynne å introdusere kumelk i mat fra de er 10 mnd, men det anbefales ikke å gi vanlig melk til barn før de er 1 år. Du kan gi smøreoster til pålegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå