Gå til innhold

Hvor høyt boliglån har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ca 2,7 mill i lån på skole, bil, leilighet. Leiligheten er verdt ca 2,6. Tjener tilsammen ca 60.000 netto, og betaler ca 18.000 i mnd. Skal sies at 600.000 kr av lånet er på skole. Hadde 1 mill i skolelån for 10 år siden. Drøyt, jeg vet...

Anonymous poster hash: 0c451...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ca 2,7 mill i lån på skole, bil, leilighet. Leiligheten er verdt ca 2,6. Tjener tilsammen ca 60.000 netto, og betaler ca 18.000 i mnd. Skal sies at 600.000 kr av lånet er på skole. Hadde 1 mill i skolelån for 10 år siden. Drøyt, jeg vet...Anonymous poster hash: 0c451...edd

Og for å svare på spm ditt, 1,8 mill i boliglån.

Anonymous poster hash: 0c451...edd

Skrevet

Litt over 6 mill i lån.

Anonymous poster hash: 33034...b63

Skrevet

2,6 millioner i lån. Kjøpte huset for 5 millioner.

Anonymous poster hash: f7754...3bc

Skrevet

Jeg og mannen bygger hus selv nå. Siden vi har lite i egenkapital blir summen vi bygger for regnet som egenkapitalen. Vi låner 3,4 mill og huset blir estimert til en verdi på ca. 6 mill :)

Anonymous poster hash: cca02...097
Skrevet

Vi solgte nettopp huset for 1.3 og vi har 1.21 mill i lån.. Var fullt belånt

Anonymous poster hash: 7e348...b51
Skrevet

3,7 i boliglån, hadde over 1mill i egenandel da vi kjøpte. Verdi på huset er nylig satt til 6 mill. Synes selv vi har mye lån, og skulle ønsket det hadde vært lavere. Alt i alt var vi heldige med kjøpet, hadde ikke hatt råd til huset vårt i dag..:)

Anonymous poster hash: fa93e...098

Skrevet

Kjøpte for 3.6 og har det i lån. Det er max for oss. Litt over en million i inntekt. Har kausjonist på 600 000,-

Anonymous poster hash: dae9c...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...