Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Baby blir ikke mett av kun pupp og vil prøve litt mme i tillegg. Åssen gjør jeg det? Gir mme etter mm? Bytter ut et måltid med mme? Anonymous poster hash: af9a6...32b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Jeg ga mme etter mm, ofte ville hun ikke ha rett etter, så måtte vente en times tid. Etterhvert fikk hun et eget måltid mme på kvelden. Anonymous poster hash: fd180...447
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Hvor gammel er babyen da? Min fikk en god blanding. Noen ganger fikk han bare mm til et måltid, men om jeg følte at han ikke hadde drukket nok, så fikk han mme i tillegg. Noen ganger fikk han et rent måltid med bare mme. Kom litt an på. Her måtte han få mme og mm fra fødsel pga lav fødselsvekt og at han ikke klarte å ta bryst. Anonymous poster hash: 36657...8e7
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Åssen? Virkelig? Det heter HVORDAN! Anonymous poster hash: 671ff...559
smet Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Vi gav begge deler i 4 veke, og da fikk han mm først også mme når vi var ferdig å amme. var slik dei gjorde dei på sjukehuset, så vi fortsatte med det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå