Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hei, kan noen flinke NAV-folk eller noen mennesker i samme situasjon som meg fortelle meg hva jeg vil få utbetalt i dagpenger dersom jeg tjener over 6 G? Man får jo ikke støtte utover 6 G og det er greit, men er så mange ulike opplysninger om hva man får utbetalt. Selv har jeg regner ut at jeg ved å skatte ca 20% vil få utbetalt litt under 20 000 i mnd, stemmer dette? Kommer sannsynligvis til å være arbeidssøkende en periode av ukjent varighet snart, og er greit å kunne planlegge livet litt ut fra hva man vet man får inntekt:-/ Håper det bare blir et par mnd da :-) Anonymous poster hash: 95c3e...b7c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Hei, kan noen flinke NAV-folk eller noen mennesker i samme situasjon som meg fortelle meg hva jeg vil få utbetalt i dagpenger dersom jeg tjener over 6 G? Man får jo ikke støtte utover 6 G og det er greit, men er så mange ulike opplysninger om hva man får utbetalt. Selv har jeg regner ut at jeg ved å skatte ca 20% vil få utbetalt litt under 20 000 i mnd, stemmer dette? Kommer sannsynligvis til å være arbeidssøkende en periode av ukjent varighet snart, og er greit å kunne planlegge livet litt ut fra hva man vet man får inntekt:-/ Håper det bare blir et par mnd da :-) Anonymous poster hash: 95c3e...b7c Det stemmer. Anonymous poster hash: 7ca49...39f
Gemini77 Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Du får da brutto ca 62 % av 6G så rundt 20.000 kr slik du har kommet frem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå