Gå til innhold

Noen som er kjent i Bergen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut til Mariakirken åpen barnehage men hvike busser går ut der?

Å hvor går bussen fra?

Å hvor går jeg visst jeg skal gå ut der?

Tenker å ha buss som nødløsning visst det skulle bli regn :)

Anonymous poster hash: be951...759
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal du reise fra, da? Aner ikke hvor Mariakirken åpen barnehage er, men Mariakirken ligger jo rett bak Bryggen, iallefall...

Anonymous poster hash: 60495...6eb
Skrevet

Du må nesten si hvor du skal ta buss fra først.

Anonymous poster hash: 1ed47...782
Skrevet

Absalon Beyersgt 1 er adressen men jeg er så lite kjent i bergen at kart hjelper meg fint lite :P

Jeg kommer fra Olav kyrres gate.

Skrevet

Du kan gå i fra Olav Kyrresgate, det tar bare 5-10 minutter. Du må gå ned og over fisketorget og langs bryggen utover i retning Håkonshallen. Det enkleste dersom du overhode ikke er kjent og er dårlig på å lese kart, er faktisk å spørre noen når du har gått langs bryggen en stund, så viser de deg veien :)

Anonymous poster hash: 9395d...32f
Skrevet

Du kan gå i fra Olav Kyrresgate, det tar bare 5-10 minutter. Du må gå ned og over fisketorget og langs bryggen utover i retning Håkonshallen. Det enkleste dersom du overhode ikke er kjent og er dårlig på å lese kart, er faktisk å spørre noen når du har gått langs bryggen en stund, så viser de deg veien :)

Anonymous poster hash: 9395d...32f

Også opp fordi 7/11 ved øvregaten?

Skrevet

I dag er det jo fint vær å gå i,men greit å vite hvilke buss jeg skal ta en dag det regner masse :P

Noen som vet hvor i byn buss nr 10 går fra da?

Skrevet

Gå inn på skyss.no så står det der hvilke steder bussen går fra :)

Skrevet

Tror ikke banehagen ligger i selve Mariakirken. Slik jeg har skjønt det, ligger den i Absalon Beyers gate, og det er et stykke å gå i regn med barnevogn, og kanskje ikke så lett når du ikke er kjent. Ville sett på gule sider (kart) og printet det ut, da kan du lett finne det når du går :) Ellers kan du ta buss 10 (Mulen) dit, den går bl.a. fra øverst på Torget (rett nedenfor Torgalm.)

Anonymous poster hash: 8b54f...4b9
Skrevet

Det stemmer at den ligger Absalon Beyers gate ja,leste det på facebook siden at det var adressen.

Det ble ikke til at jeg dro i dag ettersom jeg var så usikker på hvor det var å klokken gikk altfor fort.

Men i morgen SKAL jeg finne det :P

Tror jeg tar bussen for sikkerhets skyld.

Går buss nr 10 fra politistasjonen også? eller har jeg missforstått helt?

Var en som sa at buss-stoppet var med DNB bygget skjønner du.

Skrevet

Nei i så fall mener de nok rundt hjørnet på DNB bygget for den kommer ikke fra retning politistasjonen. Mulig den stopper på festplassen. Og så er det nok et av de busstoppene vis a vis fisketorget, dvs utenfor matbørsen eller utenfor deli de Luca. Sjekk også 80 bussen på skyss, mener det står formannsvei på den og det er også oppi der ved mulen. Den har jeg sett stoppe ved politistasjonen..

Anonymous poster hash: 497d5...1c0

• 7 måneder senere...
Skrevet

Dytter opp denne jeg!

Hvis jeg tar buss nr 10,hva heter stoppet jeg skal gå av på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...