Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Kan starte og si litt om meg selv,lykkelig gift,3barn,eget hus,fast jobb,god økonomi. Men har i slutten av nov i fjor døde skuespilleren Paul William Walker,da føles det som en bit av hjertet mitt ble revet bort..jeg var lei meg,skreik og fulgte med alt om han,leste på nettet om absolutt alt.Jeg elsker fast and furious filmene,men har liksom ikke brydd meg så mye om brian i de filmene,jeg elsker selv biler og spesielt høy fart? Jeg håpet dette vil gi seg,men har fantaserer om han osv....snakket med ei om dette og hun mente at kanskje jeg hadde noe med han i mitt forrige liv,viss dere skjønner.Synes i grunnen at dette er litt rart...han vil liksom ikke gi slipp...... Trenger bare å få dette skrevet ned..for å lufte hodet og tankene min.Ikke misforstå,elsker min mann og mine barn veldig høyt.. Anonymous poster hash: 22b16...741
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Nei det vil jeg ikke si Anonymous poster hash: 22b16...741
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Nei det vil jeg ikke si....eller hva mener dere? Anonymous poster hash: 22b16...741
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Jeg forstår deg overhode ikke. Men tror ikke nødvendigvis det er noe galt med deg av den grunn. Anonymous poster hash: f2c04...b13
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 hehehe HÆ??? lager du egne problemer:) Anonymous poster hash: f91a9...bb5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Unormalt er det ihvertfall! Anonymous poster hash: 0f882...729
mylittlecat Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Hjelpes 😳 Håper du får orden på hodet ditt her, høres veldig unormalt ut!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Sikkert ikke noe galt med deg, du har en sorgreaksjon. En skuespiller du har sett opp til er død, og da er det naturlig å sørge over det. Hvis det er noen trøst for deg at du muligens har hatt noe med ham i ditt forrige liv å gjøre, så velger du å tro på det. Ellers vil jeg si at det garantert går over med tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Kan starte og si litt om meg selv,lykkelig gift,3barn,eget hus,fast jobb,god økonomi. Men har i slutten av nov i fjor døde skuespilleren Paul William Walker,da føles det som en bit av hjertet mitt ble revet bort..jeg var lei meg,skreik og fulgte med alt om han,leste på nettet om absolutt alt.Jeg elsker fast and furious filmene,men har liksom ikke brydd meg så mye om brian i de filmene,jeg elsker selv biler og spesielt høy fart? Jeg håpet dette vil gi seg,men har fantaserer om han osv....snakket med ei om dette og hun mente at kanskje jeg hadde noe med han i mitt forrige liv,viss dere skjønner.Synes i grunnen at dette er litt rart...han vil liksom ikke gi slipp...... Trenger bare å få dette skrevet ned..for å lufte hodet og tankene min.Ikke misforstå,elsker min mann og mine barn veldig høyt..Anonymous poster hash: 22b16...741 Nei det vil jeg ikke siAnonymous poster hash: 22b16...741 Nei det vil jeg ikke si....eller hva mener dere?Anonymous poster hash: 22b16...741 Helt normalt er det vel ikke. Men hvorfor svarer du deg selv? Anonymous poster hash: c6eae...e84
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Mer normalt enn hva du skulle tro Anonymous poster hash: 2370f...d74
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Mer normalt enn hva du skulle tro Anonymous poster hash: 2370f...d74 Burde vel sagt at det er vanligere enn man skulle tro. Og er jo en slags normalitet i det? Anonymous poster hash: 2370f...d74
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Må bare tilføye en ting til. Paul Walker var jo en utrolig vakker mann. Skjønner godt du var litt forgapt i ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå