Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Fri bagsje med baby er ikke tillatt. Kan jeg sett stellevesken oppi vogna når jeg pakker den inn? Eller åpner de og sjekker?? Anonymous poster hash: b8e66...84a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 de sjekker ikke vanligvis, men de kan vel gjøre det. Jeg har sendt ekstra ting i prampacken mange ganger. Det du skal være klar over er at da vil du muligens slite litt med å få dekket skade på vognen. Det er større sansynlighet for det med andre ting der inne. Når det er sagt vil de fleste forsikringsselskaper og flyselskap være vanskelige uansett, for vogn er ikke dekket av de normale bestemmelsene (selv med prampack). Anonymous poster hash: 089af...977
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 de sjekker ikke vanligvis, men de kan vel gjøre det. Jeg har sendt ekstra ting i prampacken mange ganger. Det du skal være klar over er at da vil du muligens slite litt med å få dekket skade på vognen. Det er større sansynlighet for det med andre ting der inne. Når det er sagt vil de fleste forsikringsselskaper og flyselskap være vanskelige uansett, for vogn er ikke dekket av de normale bestemmelsene (selv med prampack). Anonymous poster hash: 089af...977 ok men stellevesken vil kun veie maks 2 kg eller sikker mindre.. Anonymous poster hash: b8e66...84a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Har aldri opplevd at de sjekker. Har pakket alt mulig i prampacken tidligere. Flere bleiepakker, ferdigblandet mme, leker, ytterklær og en bunke gulpekluter pluss stellevesken under bare en flygning. Det tar alt for lang tid å åpne alle prampacker, så det gjør de nok ikke. Anonymous poster hash: c0e43...a2e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 de sjekker ikke vanligvis, men de kan vel gjøre det. Jeg har sendt ekstra ting i prampacken mange ganger. Det du skal være klar over er at da vil du muligens slite litt med å få dekket skade på vognen. Det er større sansynlighet for det med andre ting der inne. Når det er sagt vil de fleste forsikringsselskaper og flyselskap være vanskelige uansett, for vogn er ikke dekket av de normale bestemmelsene (selv med prampack). Anonymous poster hash: 089af...977 ok men stellevesken vil kun veie maks 2 kg eller sikker mindre.. Anonymous poster hash: b8e66...84a Ja, altså som sagt har jeg puttet alt mulig rart inn der. Til og med en tung reiseseng, fordi vi hadde lett reisetrille. Men jeg vet hva jeg risikerer om jeg gjør det, og derfor er advarselen også med i rådet mitt Anonymous poster hash: 089af...977
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Hehe takk for svar. Tror jeg kjører på med en stelleveske i første omgang😉 Anonymous poster hash: b8e66...84a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 De veier jo ikke prampacken så kjør på sier jeg. Vi har en liten vogn og sender også andre ting inni der. Gjerne ting som veier litt...sko, annet babyutsyr etv. En stelleveske er det jo bare å legge pent oppi vognen. Det burde gå veldig bra Anonymous poster hash: 98a27...528
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 De veier jo ikke prampacken så kjør på sier jeg. Vi har en liten vogn og sender også andre ting inni der. Gjerne ting som veier litt...sko, annet babyutsyr etv. En stelleveske er det jo bare å legge pent oppi vognen. Det burde gå veldig bra Anonymous poster hash: 98a27...528 Bare vær oppmerksom på at de ofte veier spesialbagasje i utlandet. De veide vårt på to reiser i 2013, men ikke den siste. Litt obsobs altså Anonymous poster hash: 089af...977
Kyllingbein Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Jeg pakket en diger sparkesykkel sammen med vogna. Gikk fint det. De ser det jo for den blir jo gjennomlyst. Ingen som sa noe på det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 De veier jo ikke prampacken så kjør på sier jeg. Vi har en liten vogn og sender også andre ting inni der. Gjerne ting som veier litt...sko, annet babyutsyr etv. En stelleveske er det jo bare å legge pent oppi vognen. Det burde gå veldig bra Anonymous poster hash: 98a27...528 Det trodde jeg også, men som det er nevt av en annen er de blitt strengere på det.. Begge de to siste gangene jeg har reist har de veid prampacken, og den ene gangen måtte jeg ta ut.. Da fikk jeg beskjed om at den ikke skal veie mer enn alminnelig kolli. Så hvis du som voksen har lov til å sende koffert på 23 kg skal prampacken ikke veie mer enn 23 kg... Jeg var vant til at de ikke ser på vekten, så hadde lagt oppi både solkrem og litt av hvert.. Men et par bleiepakker går fint:) Anonymous poster hash: 77ab8...616
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Ps reiser med ryanair😳 Anonymous poster hash: b8e66...84a
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Så lenge den ikke er urimelig stor og tungt pakjet tror jeg det går bra, selvom det heter seg i reglene at det kun skal være vogna. Har tenkt til å legge oppi en sånn pop up travelbed og noen tepper når vi skal reise med baby og prampack og regner med det går greit siden vi har så lett trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå