Gå til innhold

Hvor kjøper dere jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør man legge litt penger i jeans, eller er billigkjedene bra nok?

Hvilken fasong er moderne nå?

Anonymous poster hash: 8b670...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken fasong du bør ha mener jeg kommer an på kroppsfasong.

Jeg har veldig rett gutteaktig kropp med lite markert midje, da er ikke skinny-jeans særlig fint siden jeg da fremhever min manglende midje ved å være smalest nederst ved anklene. På meg er det mest flatterende med rette ben på buksene...

Jeg har både billige bukser fra kjedebutikkene og dyrere bukser, synes begge deler er helt greit jeg.

I dag har jeg på meg denne, og den er utrolig behagelig å ha på :)

http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/jeans/6998729/Classic-jeans/?styleId=48164004

Anonymous poster hash: 653f1...6f2
Skrevet

Nå er det vel skinny boyfriend jeans som er hot, gjerne slitt. Kjøper skinny jeans for det meste. Kun på hm, koster fra 200-400,-. De har perfekt passform til min kropp. Ser ikke vitsen med å betale over 1000,- kr for ei bukse;-)

Anonymous poster hash: 1c338...4d9

Skrevet

Hvilken fasong du bør ha mener jeg kommer an på kroppsfasong.

Jeg har veldig rett gutteaktig kropp med lite markert midje, da er ikke skinny-jeans særlig fint siden jeg da fremhever min manglende midje ved å være smalest nederst ved anklene. På meg er det mest flatterende med rette ben på buksene...

Jeg har både billige bukser fra kjedebutikkene og dyrere bukser, synes begge deler er helt greit jeg.

I dag har jeg på meg denne, og den er utrolig behagelig å ha på :)

http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/jeans/6998729/Classic-jeans/?styleId=48164004

Anonymous poster hash: 653f1...6f2

Takk for link. Jeg har også ganske lite hofter, slank, 1.72 cm høy. Har ikke direkte mage, men har jo mer på magen nå enn før jeg fikk barn.

Anonymous poster hash: 8b670...48b

Skrevet

De jeg er mest fornøyd med har jeg kjøpt på cubus og 1 på gina.

Anonymous poster hash: 66635...2e4
Skrevet

Etter å ha vært igjennom forskjellige merker, både fra billigkjeder og "ordentlige" jeansmerker har jeg landet på en modell fra nudie som sitter som et skudd, holder seg godt, og er en stilmessig nøytral skinnybukse. Nå kjøper jeg kun denne modellen, så for meg er det riktig å legge litt ekstra i gode jeans, de brukes jo så mye.

Anonymous poster hash: 07296...e7d

Skrevet

Nudie og acne her...

Anonymous poster hash: 13c54...720

Skrevet

Etter jeg oppdaget Pepe jeans klarer jeg ikke finne andre merker jeg liker like godt. Brukte Nudie før. Har vel også en stretch fra Vero Moda, ellers syns jeg ikke billigjeans er fine...

Anonymous poster hash: e557e...723

Skrevet

Jeg kjøper buksene mine på wow. Kun de som ikke har noe synlig wow merke da :P

Anonymous poster hash: 20c68...259

Skrevet

Favorittene mine nå er ei fra Diesel og dr denim.

Dr denim er billigbukser kjøpt på Carlings. Holder ikke så lenge, men funker :)

Nudie er også en favoritt :)

Anonymous poster hash: ab1f8...ad4

Skrevet

Kjøper som regel stretch bukser. Som er litt smale nederst og sitter tett, gjerne litt høyere i livet. Kjøper på carlings, bikbok, vila, select eller cubus som regel;)

Anonymous poster hash: efd7c...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...