.Lillemy. Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Har en gutt på 4,5 år som har fått skikkelig vondt i halsen. Sist han hadde vondt i halsen var vi i spania og da kjøpte vi halsdrops på apoteket der, de har vært veldig gode, men nå er pakken nesten tom, og vi trenger nye. Noen tips til gode drops til halsen for barn?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Sitron og honning er gull for vond hals, sitronen er bakteriedrepende og honningen virker helende og lindrende på halsen. Jeg koker opp vann, presser litt sitron i vannet og har i en god teskje honning, rører og lar det kjøles ned til litt over kroppstemperatur og lar ungene drikke (drikker det selv også ved vond og hes hals) og det virker umiddelbart. Ellers vil ungene mine ha slike råmelkstabletter de, ingen av dem liker lakris så det kan ikke være lakrissmak på det de skal ha. Kjøpte Fribol junior ved forrige forkjølelse og de var visst ok http://www.apotek1.no/produkter/fribol-sukkerfrie-drops-host-hals-junior-60g-902981p Anonymous poster hash: 33518...881
Husbygger Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Mine unger får repsils når de får vond hals, tror det er en medrsitron og honning. Ellers spiser de også de råmelks tablettene, curamed heter vel de. Du må nesten prøve deg frem å se hva han liker. God bedring ;-)
.Lillemy. Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2014 Tusen takk for svar begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå