Gå til innhold

Bare jeg som hopper ufrivillig mellom BIM og DIB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg får opp varsel og trykker på noe så havner jeg plutselig på DIB, selv om det er BIM jeg normalt sett er innlogget på. Og da må jeg trykke meg tilbake, for vist ikke mister jeg tilgang på de forumene jeg bruker mest, som ikke finnes på DIB. 

Gjelder dette flere? Noen innstilling man kan jukse det til på, så man forblir der man er innlogget? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Skjer her og! :(

Ps, ikke meningen å stalke deg, helt tilfeldig haha!

Skrevet

Det er vel fordi Anonymforum er felles for både DIB og BIM, så da havner du der hvor hovedinnlegget ble laget...

Skrevet

Det er vel fordi Anonymforum er felles for både DIB og BIM, så da havner du der hvor hovedinnlegget ble laget...

Mulig, men det hender at jeg selv feks har lagt ut et innlegg her, får varsel om at noen har svart, og havner på DIB om jeg trykker på varselet. Trykker jeg direkte på innlegget så forblir jeg på rett side (med rett farge :-p) 

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er sikkert fordi den som har svart, har skrevet fra DIB ;)

Skrevet

Du havner på den siden der den som har svart deg, er innlogget. Jeg er normalt sett innlogget på DiB, og trykker du på et varsel der jeg har sitert deg havner du på DiB. Nå burde jeg jo sitere deg, så du kan prøve...

Skrevet

Mulig, men det hender at jeg selv feks har lagt ut et innlegg her, får varsel om at noen har svart, og havner på DIB om jeg trykker på varselet. Trykker jeg direkte på innlegget så forblir jeg på rett side (med rett farge :-p)

Nå siterer jeg deg. Så kan du prøve. Trykker du på innlegget mitt nå, havner du på DiB.

Skrevet

Aha, ja det kan jo kanskje være logisk. 

Skrevet

Nå siterer jeg deg. Så kan du prøve. Trykker du på innlegget mitt nå, havner du på DiB.

Aha, ja klaske panna (jupp, havna på DiB!) 

Mulig jeg er en enkel sjel, men jeg blir litt stressa av den hoppinga. Mulig jeg må få meg en mer meningsfylt hobby. 

Skrevet

Mulig jeg er en enkel sjel, men jeg blir litt stressa av den hoppinga. Mulig jeg må få meg en mer meningsfylt hobby.

Og nå fikk jeg varsel om at du hadde sitert meg, trykket på det, og vips havnet jeg på BiM :).

Skrevet

Og nå fikk jeg varsel om at du hadde sitert meg, trykket på det, og vips havnet jeg på BiM :).

...og nå fikk jeg varsel og forble på BiM, så da går jeg utfra at du også svarte fra BiM? 

Lurer på om om jeg ikke har fått oppklart et lite mysterium her på formiddagen ;) 

Skrevet

Når jeg får opp varsel og trykker på noe så havner jeg plutselig på DIB, selv om det er BIM jeg normalt sett er innlogget på. Og da må jeg trykke meg tilbake, for vist ikke mister jeg tilgang på de forumene jeg bruker mest, som ikke finnes på DIB. 

Gjelder dette flere? Noen innstilling man kan jukse det til på, så man forblir der man er innlogget? 

Haha, jeg tenkte du hadde blitt uplanlagt gravid og derfor hoppet tilbake til bim selv om du egentlig var klar for å bli på dib :fnise:

Anonymous poster hash: 2bb9d...b02

Skrevet

Jeg bytta til anonymforumet via bim, for når jeg bruker dib får jeg ikke opp den knotten før hovedinnlegget som tar deg til første nye innlegg i en tråd, det er sinnsykt irriterende.

Skrevet

Jeg bytta til anonymforumet via bim, for når jeg bruker dib får jeg ikke opp den knotten før hovedinnlegget som tar deg til første nye innlegg i en tråd, det er sinnsykt irriterende.

Den er genial. Jeg ønsker meg av og til en knott som tar meg til siste innlegg jeg :P 

Skrevet

Haaater det! Fargen på bim gjør meg blind! Men har gitt opp, da nesten alle sitter på bim virker det sånn. Da får jeg heller bli blind!

Anonymous poster hash: 5cc0d...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...