Toolose Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hei! Vi venter nr 2 nå og driver å tenker litt på navn som mange gjør. Jeg er mer tilhenger av stødige navn, ikke de sukkersøte som ikke vil kle en voksen person som skal presentere seg. Ikke meningen å tråkke på noen her, men vi har jo delte meninger Tankene mine på navn er Annabel eller Ana hvis jente eller Iver hvis gutt. Noen tanker?
MrsMilla Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Synes de var fine :-) Tror flere reagerer på Annabel enn Ana, men synes Annabel var best... Iver er et vanlig navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå