Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 http://m.db.no/2014/02/27/kultur/nrk/kringkastingsradet/32043105/ Hva synes dere? Jeg er verken spesielt kristen eller prippen. Men banne gjør jeg ikke og barna mine får heller ikke lov til å banne. Jeg synes ofte de som banner mye høres mindre smarte ut. Anonymous poster hash: cb77b...8a6
Musemorbr / Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Det er sikkert det der sfo-programmet igjen? De med sexinga? Jeg tar det ikke så tungt. Jeg er ikke overbegeistret for banning, men jeg klarer helt fint å forklare ungen min at ikke alt som skjer på tv er bra og at ikke alt som sies skal gjentas.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Bryr meg ikke. Jeg bannet som en sjømann da jeg var lita, men fikk det da tydeligvis ut av systemet. Banner aldri/sjeldent i dag. Dømmer ikke andre mennesker heller. Anonymous poster hash: 999fb...1a5
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 NRK eller skolen, de lærer det uansett. Igår fikk jeg beskjed om at det var dritvarmt. Prøvde å forklare at det ikke het det, men "alle andre" snakker jo sånn.... det går over
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Det skjer jo så mye på barne-TV som de ikke får lov til hjemme. Tror det er det som fenger noen ganger også, at de vikarierende får tøye grensene. Det vet utmerket godt hva som er greit og ikke hjemme hos oss uansett. Anonymous poster hash: a0e54...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå