Gå til innhold

Bestilling og betaling av Emmaljunga


Anbefalte innlegg

Skrevet

Betaler man hele beløpet ved bestilling, eller betaler man evt. et depositum også resten ved levering?

 

Anonymous poster hash: 40db6...bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du bestilt?



Anonymous poster hash: 2624c...5a3
Skrevet

Hele beløpet selvsagt!



Anonymous poster hash: 75b19...5b2
Skrevet

Betalte 1000,- ved bestilling og resten ved henting

Skrevet

Jeg skal bestille via bebito. De har ikke akkurat den vogna vi vil ha, så må bestille. Glemte å spørre da jeg var der og nå er det en stund til jeg kommer meg dit igjen, dessverre. Bor et stykke unna.

 

 

 

Anonymous poster hash: 40db6...bc0

Skrevet

Hele beløpet selvsagt! Anonymous poster hash: 75b19...5b2

Det er ikke selvsagt. Ofte betaler man kun delvis forskudd på bestillingsvarer.

 

Anonymous poster hash: 40db6...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...