Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Betaler man hele beløpet ved bestilling, eller betaler man evt. et depositum også resten ved levering? Anonymous poster hash: 40db6...bc0
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Hvor har du bestilt? Anonymous poster hash: 2624c...5a3
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Hele beløpet selvsagt! Anonymous poster hash: 75b19...5b2
yogajente Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Betalte 1000,- ved bestilling og resten ved henting
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Jeg skal bestille via bebito. De har ikke akkurat den vogna vi vil ha, så må bestille. Glemte å spørre da jeg var der og nå er det en stund til jeg kommer meg dit igjen, dessverre. Bor et stykke unna. Anonymous poster hash: 40db6...bc0
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Hele beløpet selvsagt! Anonymous poster hash: 75b19...5b2 Det er ikke selvsagt. Ofte betaler man kun delvis forskudd på bestillingsvarer. Anonymous poster hash: 40db6...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå