Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg vil ha grønne fingre...

På spansk betyr det å "være grønn" at man er pervers.

Derfor passer det både på norsk og spansk at jeg er ganske grønn av meg.

Sådde tomater i går. Har allerede fått en solid mengde timian, noen bittesmå oreganoer og ganske så mange jordbærblader selv om de fremdeles er miniatyr.

Prydløvemunnen er satt i vinduskanten og jeg håper det gjør at den vokser mye, de er jo NYDELIGE når de først har fått solide røtter og er sterke nok til å vokse ordentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såh, nu er jeg spent, hva har dere tenkt å så i år? Jeg kom over frøkatalogen fra Impecta, trodde jeg hadde kastet den ved en feiltakelse, men det hadde jeg heldigvis ikke gjort.

Sug Lut, hva ble resulatet av hagebesøket og hvor mange frø endte du opp med?

Nå hoppet jeg foreløpig over all blomstersnakket jeg (som jeg antar er innholdet i denne tråden, men man vet jo aldri på disse kanter...), for å si: Hurra, nå er jula over! Ville ikke stresse deg serru, med glad du endret drakt innen fastelavn :D Hei skål!
Skrevet

Såh, nu er jeg spent, hva har dere tenkt å så i år? Jeg kom over frøkatalogen fra Impecta, trodde jeg hadde kastet den ved en feiltakelse, men det hadde jeg heldigvis ikke gjort.

Sug Lut, hva ble resulatet av hagebesøket og hvor mange frø endte du opp med?

Nå hoppet jeg foreløpig over all blomstersnakket jeg (som jeg antar er innholdet i denne tråden, men man vet jo aldri på disse kanter...), for å si: Hurra, nå er jula over! Ville ikke stresse deg serru, med glad du endret drakt innen fastelavn :D Hei skål!

Hei skål! Fnis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...