Gå til innhold

Hvor mange her har hatt hyperremesis gravidarum? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 8740c...27f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke jeg heldigvis :o

Anonymous poster hash: 729a1...2f5
Gjest thricane
Skrevet

Jepp, fyttirakkern, veldig glad jeg ikke skal gjennom noe slikt igjen. Tar gjerne et par fødsler i stedet om jeg kunne valgt.

Skrevet

Jepp, fyttirakkern, veldig glad jeg ikke skal gjennom noe slikt igjen. Tar gjerne et par fødsler i stedet om jeg kunne valgt.

Veldig enig med deg. Fødslene var piece of cake i forhold!

Skrevet

Jeg hadde med nr 2, måtte legges inn på sykehuset i 4 dager for intravenøst dag og natt... Glad jeg slapp det med nr 1 og 3... Trodde jeg faktisk kom til å dø om jeg sovnet samme natt jeg havnet på legevakta, for deretter å bli lagt inn... Grusomt...

Men helt klart verdt det da ;)

Skrevet

Det er det jeg også har sagt. Heller fødsel enn dette.

Skrevet

Rekker opp hånden x 4 :o

Anonymous poster hash: 35659...3f7

Skrevet

To ganger. Grusomt! Tøffeste jeg har opplevd.

Anonymous poster hash: 23b5b...a75

Skrevet

To av tre ganger! Har ikke ord for å beskrive hvor grusomt det var, og må si meg enig i at jeg skulle gladelig vært gjennom noen flere fødsler istedenfor dette.

Anonymous poster hash: c231a...419

Skrevet

Det er jo visstnok ikke såå mange som blir rammet av dette. Men syns det virker som om det er flere enn man tror.

Hi

Skrevet

Kjenner en som lå innlagt på sykehuset med intravenøs i 6 mnd, frem til fødselen. Og der hadde jeg stått og klaget på at jeg hadde vært nødt til å være innlagt i 3 uker i forbindelse med et keisersnitt. Det stoppet klagingen min i alle fall.

Anonymous poster hash: 84448...759
Skrevet

Ja, i begge svangerskapene. Totalt 2 måneder på sykehus. Jeg signerer de andre som skrev at de tar flere fødsler foran hyperemesis anyday! En fødsel er tross alt raskt overstått sammenlignet med månedsvis i kvalmehelvete...

Anonymous poster hash: aa055...598

Skrevet

Er i mitt andre svangerskapet med hyperemesis akkurat nå. Et sant helvete!

Det er store mørke tall på hvor mange prosent som får det, fordi mange leger ikke har peiling på diagnosen.  Vet av ei som ble innlagt på psykiatrisk i stedet for sykehus, fordi legen mente på at hun hadde forstyrrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...