Gå til innhold

råd mot kjærlighetsorg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig blitt slutt mellom meg og barnefar. Er ennå veldig glad i ham. Men det fungerte ikke lengre pga utroskap. Han skulle gjerne ha i pose og sekk :(

kjenner jeg er veldig sjalu og redd for at han skal få seg ny dame :(

Hvordan komme videre?

Anonymous poster hash: c6426...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tid, is, Grey's, grining, gå ned 10 kg (ufrivillig), høy (dårlig) musikk... Men først og fremst tid :/

Og så får du en ny smell den dagen han får seg ny dame (hvis han får det). 

Selvopplevd.

MEN, så kommer den dagen du møter ham på gata, du har nettopp truffet en ny mann og ser SMASHING ut, du ler og smiler til noen andre eller i telefonen, og du ser på ham at han tenker "hva hvis..." - da hjelper det på ;)

Anonymous poster hash: ef362...971
Skrevet

Snakk med dine nærmeste, sett ord på skuffelsene, sinnet og sorgen. Unngå kontakt utover det nødvendige rundt barna/barnet.

Gjør ting som får tankene på andre spor, ting som gjør deg glad. Og med tiden blir det faktisk bra...:)

Skrevet

Tid, is, Grey's, grining, gå ned 10 kg (ufrivillig), høy (dårlig) musikk... Men først og fremst tid :/

Selvopplevd.

MEN, så kommer den dagen du møter ham på gata, du har nettopp truffet en ny mann og ser SMASHING ut, du ler og smiler til noen andre eller i telefonen, og du ser på ham at han tenker "hva hvis..." - da hjelper det på ;)

Jeg liker beskrivelsen din om hvordan en kjærlighetssorg faktisk fungerer, ærlig og brutal!  :fnise:

Som om jeg skulle sagt det selv.

Anonymous poster hash: faec8...69e

Skrevet

Selvopplevd.

Jeg liker beskrivelsen din om hvordan en kjærlighetssorg faktisk fungerer, ærlig og brutal!  :fnise:

Som om jeg skulle sagt det selv.

Anonymous poster hash: faec8...69e

Been there, done that ;) Takk!

Skrevet

Takk for svar.....må vel bare ta tiden til hjelp.

Hadde virkelig håpet vi skulle greie dette :(

Men men jeg har det vel egentlig bedre uten ham :)

Anonymous poster hash: c6426...a46

Skrevet

Jeg hadde kjærlighetssorg de siste 1,5 år vi var sammen pga. utroskap (ikke fysisk), så ble vi skilt og jeg har hatt kjærlighetssorg de siste 1,5 år også. Men det er forskjellige typer sorg. Jeg får hjelp til å håndtere tingene av psykolog, er usikker på hvor mye det hjelper. 

Han har funnet en ny - og det er riktig at når det skjer, så går man på en ny smell. 

Jeg tenker som så, at det kommer til å ta den tid det tar. I mellomtiden må man bare huske å puste. 

En dag blir det bedre. 

For noen går det fort, for andre tar det veldig lang tid. Det beste du kan gjøre er å akseptere at det er sånn og ikke kjempe imot... .

Anonymous poster hash: 72ef4...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...