Himmel og hav Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har hatt hull oppe i ørebrusken (helix?) i mange år. Pleier å ha en liten diamantøredobb der oppe, og har aldri hatt noen problemer med det. Nå har jeg fått meg briller, og baksiden på øredobben dyttes på av brillestanga hele tida, og plutselig har hullet blitt sårt, betent og jeg har måttet ta ut øredobben. Jeg vil jo gjerne ha pynten min der, men skjønner at det antagelig vil fortsette å være trøblete med en vanlig øredobb. Jeg er ikke veldig glad i ringer, så finnes det noe annet jeg kan ha i et slikt hull som ikke stikker så langt ut bak?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Du bør nok ha ring, iallefall en periode, til betennelsen er borte (hvis det er betent da). Dypp øret i saltvann kjøpt på apotek (eller klorhexidin) og snurr ringen rundt noen ganger to ganger daglig til betennelsen er borte. Hullet gror fort igjen! Hva med en sånn som er ment til bruk i nesen? Mener det finnes noen som ikke stikker så langt inn, hvis du skjønner. Et piercingstudio kan sikkert hjelpe deg Anonymous poster hash: 2ccba...b07
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Det finnes vel dobber med flat bakside, gjør det ikke? Anonymous poster hash: f43f3...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå