Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Mannen og jeg har vært sammen i ti år, og jeg har det siste året kjent så veldig på at jeg kjeder meg! Jeg føler livet bare er hverdager og mannen og jeg gjør bare de samme tingene.. Mannen er ikke den flinkeste til å overaske eller vise at jeg betyr noe. Så jeg kjenner meg så ubetydelig. Sist jeg var på fest flørtet jeg en del med en fyr, og det var så fantastisk å føle at noen ville ha meg (flørten var helt uskyldig og jeg trakk meg vekk da han prøvde å kysse meg - gikk da min vei så har helt ren samvittighet). Jeg føler nå at jeg var altfor ung da jeg traff mannen og skulle utforsket mer før jeg slo meg til ro:( samtidig har vi et fint samliv og jeg kunne aldri ofret barna mine for at jeg skal leve livet.. Anonymous poster hash: 6be74...d36
Sokkedyret Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Har du sagt det til han? Kanskje han vil kjerpe seg litt/ finne på noe hvis han vet hvordan du har det? Jeg var også litt lei for en stund siden. Følte vi bare satt hjemme og glodde på tv. Sa til mannen at jeg ville ha litt romantikk og han kom hjem med blomster og inviterte meg ut på middag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå