Gå til innhold

Egenmelding etter 2 mnd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har visst ikke rett på egenmeldinger på jobb før det er godt 2 mnd. Gjelder dette barns sykdom også?

Barnet mitt er blitt sykt. Så da blir jeg trukket i lønn? Håper barnet blir bedre så det kan gå i barnehagen i morgen:/ Er ikke feber eller oppkast.



Anonymous poster hash: 6183f...226
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gått!



Anonymous poster hash: 6183f...226
Skrevet

Når kan du få omsorgspenger?

Du må som hovedregel ha vært i arbeid de siste fire ukene og ha tapt arbeidsinntekt.

 

Anonymous poster hash: 02699...678

Skrevet

omsorgpenger av hvem?

har jeg aldri hørt om, har bare brukt egenmelding før når barna har vært syke.



Anonymous poster hash: 6183f...226
Skrevet

Du kan være hjemme med sykt barn uten å bli trukket i lønn, da det ikke er samme krav til opparbeidelse for slikt.

 

God bedring til barnet :-)

 

Anonymous poster hash: 67600...733

Skrevet

Du kan være hjemme med sykt barn uten å bli trukket i lønn, da det ikke er samme krav til opparbeidelse for slikt.

 

God bedring til barnet :-)

 

Anonymous poster hash: 67600...733

Ok, takk:)!!

 

Anonymous poster hash: 6183f...226

Skrevet

Det er ikke 2 mnd for egenmelding for deg selv, men 8 uker (det er ikke helt det samme).

 

Om jeg ikke husker helt feil er det 4 uker før du kan bruke sykt barn dager.

 

Kanskje ungen har en far?



Anonymous poster hash: ceecc...cce
Skrevet

Hei!

 

Jeg fant det ut selv på bedriften sine sider. Kan bruke egenmelding når barnet er syk etter 4 uker ansettelse så da ordnet det seg.

 

Takk.

 

HI



Anonymous poster hash: 6183f...226
Skrevet

 

Det er ikke 2 mnd for egenmelding for deg selv, men 8 uker (det er ikke helt det samme).

 

Om jeg ikke husker helt feil er det 4 uker før du kan bruke sykt barn dager.

 

Kanskje ungen har en far?

 

Anonymous poster hash: ceecc...cce

 

Faren er bortreist på jobb. Jeg blir hjemme!

 

Anonymous poster hash: 6183f...226

Skrevet

 

omsorgpenger av hvem?

har jeg aldri hørt om, har bare brukt egenmelding før når barna har vært syke.

 

Anonymous poster hash: 6183f...226

 

 

Omsorgspenger = sykt barn dager. De 10 første dekkes av arbeidsgiver, har du flere dekkes disse av nav.. 

 

Anonymous poster hash: 02699...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...