Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Enkelte kan lire av seg det de vil, mens andres tråder blir sletta før man får blunka. Uten noen form for forklaring. Kanskje den tok helt av den timen jeg var borte, men jeg kan ikke tro at utgangspunktet endte opp der. Anonymous poster hash: 8f319...666
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Nick-jokking gidder vi ikke, ser du. Anonymous poster hash: 63837...dc8
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Hva prater du om? Anonymous poster hash: b7efa...020
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Hvilken sak var det som ble diskutert? Anonymous poster hash: 48e4c...739
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Nick-jokking? Anonymous poster hash: 8f319...666
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Syg Lud:) Anonymous poster hash: c1a31...d9b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Venninnene på krangleforumet verner om hverandre vet du Anonymous poster hash: be5a6...fc5
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Er dette forumet en vernet bedrift for enkelte brukere? Så de føler at de i det minste har ett liv og en posisjon her inne? Anonymous poster hash: 8f319...666
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Hva skjedde??? Og hvem er krangle venninnene?? Anonymous poster hash: d048a...749
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Er så enig! Anonymous poster hash: 53d22...f37
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Ja, den dobbeltmoralen som er her inne er helt latterlig. Anonymous poster hash: 65cdd...771
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Er ikke ufattelig vanskelig...følger du reglene er du safe...gjør du ikke...får det konsekvenser...see?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Er ikke ufattelig vanskelig...følger du reglene er du safe...gjør du ikke...får det konsekvenser...see? Men det er helt andre regler for enkelte. Ikke bare blant andre brukere, men hos moderatorene. Anonymous poster hash: 65cdd...771
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2014 #14 Skrevet 27. februar 2014 Er ikke ufattelig vanskelig...følger du reglene er du safe...gjør du ikke...får det konsekvenser...see? Men det er helt andre regler for enkelte. Ikke bare blant andre brukere, men hos moderatorene. Anonymous poster hash: 65cdd...771 Javel...hva sikter du til?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #15 Skrevet 27. februar 2014 Er ikke ufattelig vanskelig...følger du reglene er du safe...gjør du ikke...får det konsekvenser...see? Men det er helt andre regler for enkelte. Ikke bare blant andre brukere, men hos moderatorene. Anonymous poster hash: 65cdd...771 Javel...hva sikter du til? Blant annet at drittslenging tolereres fra enkelte brukere. Dette har flere her inne testet (Ved å rapportere kjente brukere vs. anonyme) Rimelig spesielt. Anonymous poster hash: 65cdd...771
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 Selv har jeg opplevd både dritslenging og hets osv osv...aldri følt at det var vært ok ifølge de som styrer skuta her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå