Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Herregud har sett paradise nå,og når jeg ser Siri så begynner jeg å lure på om jeg er bifil?Hun er så pen. Litt skummelt egentlig,jeg er jo ikke bifil men begynner jo å lure. Anonymous poster hash: 26bb7...312
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Man er ikke automatisk bifil om man synes noen av samme kjønn er pene, eller om man av og til fantaserer om samme kjønn. Er selv bifil, og for meg var det slik at jeg titt og ofte så/møtte kvinner som jeg fant veldig attraktive, men ikke bare som en "fy f'n, hun der er jo deilig".. Men som i; jeg plukket ut hva jeg likte best ved de, ble veldig opptatt av munnen, da jeg fantaserte om hva den munnen kunne gjøre med meg osv osv.. Det er jo til tider slik enda, men nå har jeg mannlig samboer, han vet jeg er bifil, han mener også at jeg skal kunne ha se med en kvinne om jeg føler for det, men det er uaktuelt, jeg er trofast, uansett hva. Men samtidig har jeg ei venninne jeg har vært forelsket i i 8 år, som jeg vet har gjensidige følelser, men vi har vennskapet som første prioritet. Anonymous poster hash: 7ea8e...fd1
ærlig talt Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 En "girlcrush" er det du har😉 Er ikke nødvendigvis bifil av den grunn. Siri er veldig attraktiv, selv for meg som er heterofil. Men om jeg skulle se for meg et sengemøte med henne...nei, da grøsser det inni meg😉
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Gratulerer. Dobbelt så mye å velge i? Har hatt den følelsen med jenter jeg også og jeg er IKKE bifil. Noen jenter/kvinner er så nydelige, morsomme, veldreide og har hele pakka at jeg nesten får stalker tendenser. Jeg elsker deilige menn men jeg vet å sette pris på en vakker kvinne. Anonymous poster hash: 84051...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå