Gå til innhold

Hva var ditt beste kjøp i 2013?

("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som du er veldig fornøyd med/hatt glede av/bruker mye/lettet hverdagen litt?

Her tror jeg nesten at det må bli noe så enkelt som viktorinox knivsettet jeg kjøpte..

Og menskoppen selv om jeg ikke bruker den FOR ofte da :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 kommoder som jeg satte i gangen utenfor badet.. Syntes det er så unødvendig å ha klærne på soverommet i andre enden av leiligheten liksom..Når det er på badet man kler av og på seg :P 

Mobilen ^^ 

Vogna
Tatovering..

Masse:D

Skrevet

Eletrisk, oppladbar støvsuger. Veldig hendig å bare ta den av laderen, svisje over gulvet langs kjøkkenbenken og under bordene.

Skrevet

Hytte

Anonymous poster hash: 98518...073

Skrevet

Det må være Kindle-lesebrettet mitt! Elsker det.

Anonymous poster hash: fdf22...24e

Skrevet

Smarttelefon

Nyere bil

Skrevet

Ipad :) !!!

Anonymous poster hash: df36d...a5e

Skrevet

Ny syvseter. Ser ut til at det kan komme godt med nå :)

Skrevet

Min egen bolig!:)

Anonymous poster hash: 7fb0e...c5a
Skrevet

ny sofa. hund, nytt kamera. nye pupper, satte inn løs hår etter å ha hatt kort kort hår i flere år. sambo er veldig happy med de to siste hehe

Anonymous poster hash: 7a1f8...224
Skrevet

3 kommoder som jeg satte i gangen utenfor badet.. Syntes det er så unødvendig å ha klærne på soverommet i andre enden av leiligheten liksom..Når det er på badet man kler av og på seg :P

Mobilen ^^

Vogna

Tatovering..

Tenker også på kommoder utenfor vårt bad, hvilke kommoder har du? :)

Skrevet

Mobilen ^^

Vogna

Tatovering..

Tenker også på kommoder utenfor vårt bad, hvilke kommoder har du? :)

aner ikke... Kjøpte de på finn, hehe. Litt samme type som malm, bare at det er vanlige skuffer med knotter.. En med 2 skuffer og en med 3. 

Der har jeg de klærne jeg bruker mest. Og joggeklær som jeg slenger på meg etter dusj. j.

På selve  badet har jeg en sånn hengehylle fra IKEA barneavdeling, der jeg har stringtruser, sokker, truser og bh'er :P

Skrevet

Helt klart hytta. 

Et godt sted å være. Akkurat passe stor, vei helt fram, vann, strøm, vaskemaskin, oppvaskmaskin. Herlig! Og ja, jeg er på hytta nå. :-))

Anonymous poster hash: c598d...42d
Skrevet

Birkin veska mi. 😁

Anonymous poster hash: f9b20...d5c

Skrevet

Stokke newborn seat var en innmari god investering da babyen har brukt den og bruker fremdeles etter 11 mnd:)

Ellers: en dunjakke og pc.

Skrevet

En ting som du er veldig fornøyd med/hatt glede av/bruker mye/lettet hverdagen litt?

Her tror jeg nesten at det må bli noe så enkelt som viktorinox knivsettet jeg kjøpte..

Samme her! Viktorinox knivsettet er helt fantastisk!

Anonymous poster hash: 52f1f...d8c

Skrevet

Samme her! Viktorinox knivsettet er helt fantastisk!

Anonymous poster hash: 52f1f...d8c

ja jeg er nesten avhengig av det for å lage mat :kokk:

Skrevet

En billig dunaktig jakke som kostet rundt 500 kr.   For så lite penger er den fantastisk god. Og jeg trenger den på de sprengkalde vintrene vi kan oppleve. Slipper å kle på meg lag for lag. Også kan den fint brukes på tur også. 

Lekekasser til barnas rom. Ble straks litt ryddigere og ikke minst enklere å rydde opp.

Anonymous poster hash: 3355a...187
Skrevet

Bil

Anonymous poster hash: 51ec1...22a

Skrevet (endret)

*Ford Galaxy. :)

*Ei bittelita snekke. :)

*Og verdens vakreste, lille omplasseringshund. ♥

Endret av E.E.E.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...