Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg sitter å lurer på om jeg vil gi 10.000 kroner til barnehagen til sønnen min, for å forbedre uteområdet. Er det i det hele tatt mulig å gjøre? Anonymous poster hash: d4255...c46
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Ja det kan du. Det er litt ulike regler blant kommunene. Veldig snilt av deg å ville gi penger, har du noen tanker om hva de bør gjør? Det kan være du må ta det gjennom fau, om fau har en konto. Kanskje fau kan arrangere dugnad med de pengene så blir arbeidskraften gratis?? Anonymous poster hash: cefb7...e23
mamma_til_verdens_beste Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Tanken er jo god, men det er jo utrolig lite man får gjort for 10.000kr da...Eventuelt kan kanskje FAU også bidra med noe?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 10 000 er da en start, når man ikke har noe særlig fra før? Takk for tips med FAU Anonymous poster hash: d4255...c46
NormaJean Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Veldig snilt av deg:) man kan donere bort penger ja. Men man kommer dessverre nesten ingen steder med 10.000kr. Sånne bittesmå borger fra lekoglar koster 30.000, helt sykt. For ting skal være sertifisert og tåle høy slitasje
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Ja men man kan komme langt med 10.000, selv om man ikke får kjøpt nye apparater. Kanskje de trenger litt nye bøtter og spader? Kanskje det er noe som trengs et strøk maling? Kanskje det er en asfaltflekk man kan male racerbane på som de kan sykle på? Få tak i noen brukte dekk og litt sånn. To små fotballmål kanskje? Det er sikkert mange som har gode ideer:) Anonymous poster hash: cefb7...e23
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Ja men man kan komme langt med 10.000, selv om man ikke får kjøpt nye apparater. Kanskje de trenger litt nye bøtter og spader? Kanskje det er noe som trengs et strøk maling? Kanskje det er en asfaltflekk man kan male racerbane på som de kan sykle på? Få tak i noen brukte dekk og litt sånn. To små fotballmål kanskje? Det er sikkert mange som har gode ideer:) Anonymous poster hash: cefb7...e23 Takk dette var mine tanker også HI Anonymous poster hash: d4255...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå