Gå til innhold

Mor som skifter på senga til voksen sønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av våre nærmeste naboer er en gutt på 26-27 år som har kjøpt hus nærmest i bakhagen til foreldrene sine.

Vi ser daglig at han går hjem til foreldrene rundt middagstider og regner jo da med at han spiser middag der. Det er jo kanskje litt forståelig da det er koseligere å spise sammen med noen.

Men da jeg såg gjennom det åpne soveromsvinduet hans (som vender rett mot vår stue) at mor luftet og skiftet på sengen hans syns jeg faktisk at det skinner over :)

Det er snakk om en alminnelig oppegående ung mann med god jobb som altså lar mor få full tilgang til soverommet sitt!

Det er jammen ikke rart at det er så mange som får håpløse menn i hus hvis dette er normal oppførsel.

Jeg har ikke skiftet på sengen til ungene etter at de ble 13-14 år og hadde følt at min mor tråkket over en svært intim grense om hun hadde tatt seg inn i mitt soverom for å vaske og rydde etter at jeg hadde flyttet for meg selv!

Er det bare jeg som reagerer på dette?

Anonymous poster hash: e61ec...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En voksen mann lar ikke moren sin ta husarbeidet sitt! Flaut!

Skrevet

Jg er s vant til det ;)

Anonymous poster hash: 608f1...43f

Skrevet

Jg er s vant til det ;)Anonymous poster hash: 608f1...43f

Hva er du vant til? At mor skifter på sengen din?

Anonymous poster hash: e61ec...11f

Skrevet

har vert bortpå noen slike tøffelhelter, håper de omsider ble voksne og selvstendige. men jeg har mine tvil, de er heldigvis ikke mitt ansvar eller problem! :D

Skrevet

Jg er s vant til det ;)Anonymous poster hash: 608f1...43f

Hva er du vant til? At mor skifter på sengen din?Anonymous poster hash: e61ec...11f

Nei, svigermor er sånn. Svogeren min hadde henne til å vaske leiligheten og vaske klærne hans da han var 25 år.

Anonymous poster hash: 608f1...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...