Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hun HYLSKRIKER samme hvor vi prøver å legge henne (seng,vogn,sofa,lekegrind,i armene våre osv). Kan bruke 20-30 min på å få henne til å sovne og da sover hun max 30 min,ofte kortere. Ender med at hun ofte er sur og grinete. Er dette problem hos dere andre med barn i den alderen? På kvelden legger hun seg kjempefint uten en lyd og sover stort sett hele natta. De siste dagene har hun begynt å mislike hele vogna,selv om jeg støtter henne opp med dyna i ryggen. Hun bare hyler når hun må sitte/ligge i den. Anonymous poster hash: 201ab...028
*Lykkelig 1984* Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Var sånn med min jente og, begynte ikke å sove lengre enn 30 min på dagtid før etter barnehagestart! Vogn, seng, bæresjal prøvde vi, men ikke f.... slitsomt, så jeg føler med deg!:/
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Takk for svar :-) Flere som vil dele erfaring? Hi Anonymous poster hash: 201ab...028
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Min gutt på 4 mnd har ikke sovet mer enn 30 min av gangen en el to ganger per dag siden han var 2 mnd. Men han sover hele natta, opp til 12 timer uten å våkne. Så jeg skal ikke klage, men det hadde vært kjekt om jeg fikk tid til f.eks gulvvask en formiddag men nei De 30 min han sover så må jeg spise, sterilisere flasker og gjøre litt småtteri. Anonymous poster hash: cab51...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå