Gå til innhold

Dattera vår på 4 mnd hater dagsoving!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun HYLSKRIKER samme hvor vi prøver å legge henne (seng,vogn,sofa,lekegrind,i armene våre osv). Kan bruke 20-30 min på å få henne til å sovne og da sover hun max 30 min,ofte kortere. Ender med at hun ofte er sur og grinete. Er dette problem hos dere andre med barn i den alderen?

På kvelden legger hun seg kjempefint uten en lyd og sover stort sett hele natta.

De siste dagene har hun begynt å mislike hele vogna,selv om jeg støtter henne opp med dyna i ryggen. Hun bare hyler når hun må sitte/ligge i den.

Anonymous poster hash: 201ab...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sånn med min jente og, begynte ikke å sove lengre enn 30 min på dagtid før etter barnehagestart! Vogn, seng, bæresjal prøvde vi, men ikke f.... slitsomt, så jeg føler med deg!:/

Skrevet

Takk for svar :-)

Flere som vil dele erfaring?

Hi

Anonymous poster hash: 201ab...028

Skrevet

Min gutt på 4 mnd har ikke sovet mer enn 30 min av gangen en el to ganger per dag siden han var 2 mnd. Men han sover hele natta, opp til 12 timer uten å våkne. Så jeg skal ikke klage, men det hadde vært kjekt om jeg fikk tid til f.eks gulvvask en formiddag men nei :) De 30 min han sover så må jeg spise, sterilisere flasker og gjøre litt småtteri.

Anonymous poster hash: cab51...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...