Gå til innhold

Svigermor tar ikke nei for nei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få ut frustrasjonen, jeg føler det er bråk hver gang svigermor tar kontakt/vi tar kontakt osv.

Igår ringte hun og ville ha med eldstesønn på 8år til sine foreldre i en annen by fra torsdag til søndag. Vi sa beklager men det passer ikke denne helgen siden vi har alt lagt planer. Dette godtok ikke hun, da hun har ringt ned sambo x antall ganger hylt og skreket, grått og bare laget ubehag. Slik er det hver gang noe kommer opp som ikke passer henne. Jeg er høygravid og dama maser også om å få være med på fødsel (skrevet om det før her), hvis jeg er hyggelig med henne og har en normal samtale der vi er på bølgelengde er resultatet at hun fyker opp og får for seg at NÅ får hun bli med på fødsel. Selv om vi har sagt flere ganger at det ikke er noen andre som skal være med.

Sambo blir enormt frustrert over dette bråket, noe som igjen til slutt går utover oss andre hjemme.

Hun kan også finne på hvis hun og sambo har kranglet, å ringe til meg for å slenge dritt om sin egen sønn!

Jeg blir helt utslitt av å forholde meg til henne og hvis jeg trekker meg vek så er det galt også! :(

Anonymous poster hash: 7b293...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, du har min fulle sympati. Min er ikke på langt nær så ille som din, men hvis hun hadde fått fritt spillerom hadde hun nok ikke vært så langt unna..

Jeg har seriøst vurdert ekteskapet mitt i forhold til henne...

Lykke til!

Anonymous poster hash: f7b90...970

Skrevet

Er hun psyk?

Anonymous poster hash: b7219...a5e
Skrevet

Enda et innlegg??? Er det så vanskelig å distansere seg fra henne??? Ungene deres kan ikke ha godt av å ha en så ustabil bestemor i sin oppvekst. Hva vil du egentlig frem til med alle disse innleggene?

Anonymous poster hash: d939a...59d
Skrevet

Er hun psyk? Anonymous poster hash: b7219...a5e

Tro meg, jeg har lurt på det samme...

hi

Anonymous poster hash: 7b293...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...